جمال گلی: نمی‌دانم آمد و شد مدیران به کجا ختم می‌شود


جمال گلی: نمی‌دانم آمد و شد مدیران به کجا ختم می‌شودمهر/ یکی از تهیه کنندگان قدیمی تلویزیون با ابراز نگرانی از آمد و شد مدیران در رسانه ملی بیان کرد که این اتفاقات باید در بهبود شرایط کار افراد در این رسانه منجر شود.
جمال گلی تهیه‌کننده تلویزیون درباره فعالیت های این روزهای خود به خبرنگار مهر گفت: اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد تهیه کننده های تلویزیون روز به روز بیکارتر می شوند. کار تولید تلویزیونی نیاز به برنامه ریزی و راهکار درست دارد که در این مقطع زمانی هیچ نشانی از این ها در رسانه ملی نیست.
وی با اشاره به اینکه سرمایه با روابط قابل جذب است، افزود: امروز اغلب تهیه کننده ها بیکارند و آن عده محدودی هم که کار می کنند یا به واسطه سرمایه ای است که از طریق نهادهای بیرون به تلویزیون می آورند یا به سبب روابطی است که از گذشته در سازمان دارند. هر دوی اینها نه منفی است و نه خیلی مثبت اما چرا رسانه ملی باید به جایی برسد که هزینه هایش را از نهادهای بیرونی تامین کند.

تهیه کننده «مجموعه ۳۹ هفته» بیان کرد: نمی دانم این آمد و شد مدیران به کجا ختم می‌شود. اگر جابه جایی ها تاثیری در بهبود شرایط تلویزیون داشته باشد باید گفت یک مدیر قهرمان در رسانه ملی است که به خوبی همه چیز را تحت کنترل دارد اما اگر استعفای مسئولان به خاطر فرار از فقر سازمان و به ستوه آمدن باشد آینده خوبی را پیش رو نداریم.

گلی که فیلم سینمایی «آلما» را آماده اکران دارد، گفت: سریال سازان زیادی هستند که این روزها پا به تلویزیون نمی گذارند و رسانه ملی فقط با عده ای تهیه کننده کار می کند که روابط خوبی با آنها دارد. من آخرین بار مجموعه «سه جلد» را ارائه کردم که تا مرحله برآورد هزینه هم رفتیم اما کار متوقف شد.

تهیه کننده «بزم آخر» در پایان بیان کرد: شبکه نمایش خانگی هم جای بهتری از تلویزیون نیست فعلا جز صبوری کار دیگری نمی توان کرد.





منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
هلالی:حضرت ختم المرسلین چشم و چراغ کبریاست / اهل زمین و آسمان گدای ختم انبیاست