ماشین شناس/ معرفی نسخه 2017 از «نیسان GT-R»


ماشین شناس/ معرفی نسخه 2017 از «نیسان GT-R»خودرو بانک/ نیسان GT-R به خودرویی معروف است که با قیمتی بسیار کمتر پا به پای سوپر اسپرت هایی مانند لامبورگینی و فراری می رود و یک تنه از ژاپن به جنگی خونین با اروپاییان و آمریکاییان رفته و در بسیاری از رقابت ها برنده بی چون و چرای میدان بوده است.
اما از نظر ظاهر نیسان آنچنان علاقه ای به بازطراحی این خودرو ندارد و تنها فیس لیفت هایی بسیار اندک از این خودرو را معرفی می کند. حال در نمایشگاه نیویورک نمونه 2017 این خودرو معرفی شده که بیشترین تغییرات را از زمان معرفی این خودرو از سال 2007 داشته است.
در جلو یک جلو پنجره کوچک V شکل قرار دارد و ورودی های هوای بزرگ تری در این قسمت قرار گرفته است. درپوش موتور نیز مجدد طراحی شده و با چهره ای عضلانی تر روی پیشرانه قدرتمند این خودرو قرار گرفته است.

از دیگر تغییرات انجام شده روی این خودرو می توانیم به اگزوزهای تیتانیومی، صفحه نمایش 8 اینچی در داخل کابین، غربیلک فرمان جدید با شیفترهای پشت فرمان، فیلتر جدیدی برای از بین بردن صداهای ناخواسته داخل کابین، شیشه های آکوستیک اشاره کنیم.
موتور نصب شده روی این خودرو همان موتور قبلی است یعنی پیشرانه 3.8 لیتری 6 سیلندر V شکل BiTurbo روی آن قرار دارد اما حال با تغییرات انجام شده می تواند 20 اسب بخار بیشتر یعنی 565 اسب بخار را تولید کند. این خودرو قرار است تابستان جاری به فروش برسد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خودرو بانک


ویدیو مرتبط :
معرفی نیسان GT-R 2012