چگونه ملکه زیبایی وبی آبرو، عاشق ترامپ شد؟! +عکس


«تارا کونور» در سال 2006 به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد. او به ظاهر زیرک تر از سایر رقبایش بود چون بعد از اینکه به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد حواسش را جمع کرد تا درد ام مواد مخدر یا تاجران کثیف زیبایی نیفتد اگرچه شایعه هایی دور و بر او بود که می گفت تارا بدش نمی آید گاهی اوقات مواد مصرف کند. با این حال تارا به آرامی خودش را از حاشیه ها کنار کشید تا اینکه دونالد ترامپ وارد شد .


کاندیدای تازه ریاست جمهوری آمریکا از تارا دعوت کرد تا همدیگر را ملاقات کنند. ظاهرا ترامپ قصد داشت تارا را نصیحت کند ولی انگار نصیحت ها نتیجه عکس داد و دونالد در دام تارا اسیر شد. دونالد ترامپ گفت من در تارا نه یک زن زیبا که یک قلب زیبا دیدم و این حرف خیلی زود به جاهای جدی تری رسید. دونالد ترامپ از تارا کونور درخواست ازدواج کرد و آنها زن و شوهر شدند. 

images.jpg

حالا همه می دانستند که تارا شیفته قلب مهربان دونالد نشده بلکه مسحور ثروت بی پایان او شده همان طور که دونالد هم دنبال قلب زیبا نبود و زیبایی ظاهری تارا او را فریفته بود.

به نظر می رسید تارا  برخلاف سایر ملکه های زیبایی تاج شهرتش را به خوبی حفظ کرده تا اینکه دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری شده و رقبای دونالد دست به کار شدند. عکس های مستهجن تارا کونور به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و زیر عکس ها نوشته شده بود اگر به دونالد ترامپ رای بدهید این زن بی آبرو بانوی اول آمریکا خواهدشد. به این ترتیب بود که گذشته زشت تارا کونور برملا شد و نه تنها آبروی خودش که آبروی دونالد را هم برد.


ویدیو مرتبط :
عکس زیبایی از ملکه السا و جک فراست با کیفیت عالی