حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام بازیکنان تیم امید ژاپن


توهین کاربران ایرانی به بازیکنان تیم امید ژاپن

بار دیگر کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی با هجوم بردن به صفحات رقیبان ایران و توهین کردن به آنها دردسر ساز شدند.عده ای از کاربران ایرانی در پایان بازی تیم امید کشورمان مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک به صفحه اینستاگرام تیم رقیب هجوم برده و الفاظ زشتی به کار بردند.

توهین کاربران ایرانی به بازیکنان ژاپن ، حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام ، کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی

این اقدام در ادامه موارد مشابه درباره چهر ه هایی مانند مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا و زایتسف، والیبالیست ایتالیایی صورت گرفته بود.

نظرات و توهین ها ناشی از عصبانیت پس از شکست 3 بر صفر بود و این کار ناشایست می تواند عواقب بدی برای ایران به همراه داشته باشد و نگاه ها را به مردم کشورمان تغییر دهد.

روز گذشته در حالی که بازی تیم های امید ایران و ژاپن پس از نود دقیقه به تساوی رسیده بود، در وقت های اضافه به سود ژاپنی ها به اتمام رسید، این اتفاق در حالی افتاد که امیدهای ایران موقعیت های زیادی در این بازی داشتند و حتی پیش از دریافت اولین گل از ژاپنی ها می توانستند دروازه این تیم را باز کنند.اما برخی کاربران ایرانی با رعایت نکردن شئونات اخلاقی عدم پیروزی را تحمل نکرده و کار را به فضای اجتماعی کشاندند.

حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام بازیکنان تیم امید ژاپن


ویدیو مرتبط :
مراسم انتخاب بهترین بازیکنان و اهدای جام به تیم ژاپن