ترامپ: اگر در حوادث پاریس حاضر بودم با سلاح جواب مهاجمان را می‌دادم


نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با نشریه فرانسوی «ولور اکتوئل» ورود مهاجران به اروپا را تهدیدی برای این قاره خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد به اعتقاد وی آمریکا می‌تواند با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مناسبات بهتری برقرار سازد. 

دونالد ترامپ در مصاحبه با نشریه فرانسوی «ولور اکتوئل،» که امروز منتشر شد، با بیان این مطلب، گفت به نظر وی امکان برقراری روابط بسیار خوب میان آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه وجود دارد. 

 وی افزود: در وضع کنونی هیچ چیز از این بد‌تر نیست که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، و ولادیمیر پوتین، همتای روس وی، بسیار کم با هم گفتگو و رایزنی می‌کنند. 

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بخشی دیگر از اظهاراتش اعلام کرد به اعتقاد وی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در دادن اجازه برای ورود به هزاران آواره به آلمان مرتکب اشتباه شده است. 

ترامپ با بیان این مطلب گفت: «فکر می‌کنم مرکل در خصوص آوارگان مرتکب اشتباه غم انگیزی شده است و اگر با این «تهدید» به گونه‌ای شایسته برخورد نشود، باید گفت پایان اروپا فرا خواهد رسید و حتی ممکن است کشورهای منطقه با انقلاب‌های واقعی روبرو شوند.» 

این میلیاردر ۶۹ ساله همچنین گفت بروکسل خود به یک خاستگاه اصلی برای پرورش تروریست‌ها تبدیل شده و برخی از مناطق حومه پاریس و جاهای دیگر فرانسه نیز، به مناطقی ناامن و به اصطلاح ورود ممنوع تبدیل شده‌اند. 

وی همچنین ادعا کرد: اجرای قوانین سختگیرانه درباره حمل سلاح در فرانسه، خود موجب کشتار ده‌ها نفر در حملات تروریستی ماه نوامبر گذشته در بخشهای مختلف پاریس بوده است. 

ترامپ گفت: «من همیشه با خود اسلحه حمل می‌کنم. اگر من در هنگام وقوع آن حملات تروریستی در سالن کنسرت بودم جواب مهاجمان را با سلاح می‌دادم.» 

این نشریه فرانسوی اعلام کرد: مصاحبه با ترامپ در دفتر وی در برج ترامپ در نیویورک، یک هفته قبل از برگزاری انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا انجام شده است. ترامپ در آن انتخابات در میان نامزدهای جمهوریخواه دوم شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ساخت نرم افزار حاضر جواب.::بهت جواب می ده::.