گزارشی از ۷ قتل در محله هالیوود


 گزارشی از ۷ قتل در محله هالیوودتسنیم/مراسم اسکار بامداد دوشنبه به‌وقت تهران در دالبی تیاتر هالیوود برگزار می‌شود، مرکزی که در طول سال هم خبرهایی از آن شنیده می‌شد اما در ستون حوادث خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها.
امسال تا شعاع یک‌مایلی دالبی تیاتر در هالیوود 7 قتل رخ داده است، قتل‌هایی که اگرچه ربطی به اسکار و سینما ندارند اما بد نیست ببینیم در یکی از ثروتمندترین مناطق شهر لس‌آنجلس چه اتفاقاتی می‌افتد. آیا نامزدهای اسکار در شب برگزاری مراسم نباید از امنیتشان اطمینان پیدا کنند؟ گزارشی از 7 قتل در محله هالیوود را در ادامه می‌خوانید:

1 ــ هنری خاویر استرادا: در روز 27 دسامبر استرادای 27ساله و نامزدش در یک مهمانی خانگی حضور داشتند، اما نامزد سابق دختر، می‌آید و همه چیز را به هم می‌زند. او آنها را از خانه بیرون می‌کشد و استرادا را به‌ضرب گلوله می‌کشد. پس از آن اقدام به ربودن نامزد سابقش می‌کند. دو روز بعد نیروهای ویژه با شلیک گلوله‌ای آدم‌ربای مربوطه را در خانه والدینش در رزمید کالیفرنیا از پای در می‌آورند.

2 ــ جوئل فراتیچلی: در 22 آوریل فراتیچلی که او هم 27 سال سن داشته مورد حمله فردی قرار می‌گیرد. ضارب با چاقو فراتیچلی را از پای در می‌آورد و پس از آن با خودروی فورد F-150 او از صحنه می‌گریزد. متهم بعداً دستگیر شد.

3 ــ خوزه مانوئل سیلوا نیوس: احتمالاً اگر نام او را در صفحه ورزشی بخوانید فکر می‌کنید فوتبالیست تیم دیپورتیوو لاکرونیا یا فالس ناین دل بوسکه در رقابت‌های یورو 2016 است. اما سرنوشت برای این پسر 20ساله طور دیگری رقم خورده بود. در روز 23 آگوست طی یک نزاع خیابانی نزدیک باشگاه کشمر این دیسک جوکر جوان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. کمتر از 24 ساعت بعد بیمارستان اعلام می‌کند خوزه مانوئل دچار مرگ مغزی شده است.

4 ــ کیپر موریس براون: روز هشتم فوریه کیپر 31ساله در راه میهمانی تولد دوستش مورد حمله یک پسر 23ساله قرار می‌گیرد. ضارب با شلیک گلوله‌ای در سر کیپر را از پا در می‌آورد و فرار می‌کند. با دستگیری ضارب مشخص می‌شود او عضو یک باند خلافکاری بوده است.

5 ــ ریچارد جوزف میلر: میلر به‌خلاف اسم شیکش که مخاطب را یاد خاندان سلطنتی بریتانیا می‌اندازد یک بی‌خانمان 52ساله بوده است. او توسط تروی مک‌وی 22ساله و دوستش کولبی کرونهولم 21ساله کشته می‌شود. این دو، از مین به لس‌آنجلس مهاجرت کرده بودند و در ماشینشان زندگی می‌کردند. بعد از دستگیری، هر دو ادعای دفاع از خود را مطرح کرده‌اند.

6 ــ کری جین ملوین: 5 جولای دستیار تهیه سابق، کری جین ملوین 30ساله توسط مردی که از یک ماشین سدان مشکی پیاده می‌شود تیر می‌خورد. در همین چارچوب ازیوما اوبیوهای 31ساله، به‌دلیل کشیدن یک چک پاس‌نشده به حواله ملوین دستگیر شد.

7 ــ مایکل شان واسبرو: او یک مرد بی‌خانمان دیگر بود که در سن 48سالگی و در روز روشن مورد ضربه چاقو قرار گرفت. قاتل وی هیچ‌وقت پیدا نشد.

نکته جالب توجه و عجیب این حجم از حمل سلاح گرم توسط مردم در آمریکا است. از آن عجیب‌تر نقاب قشنگ و جذاب هالیوود است که همه این ناامنی‌ها را در یک‌مایلی خود دارد و می‌تواند پوشش دهد تا دو بار در روز 28 فوریه مردم آمریکا و جهان بدون فکر کردن به این اتفاقات، فقط به لئوناردو دی‌کاپریو و اسکارش فکر کنند. آیا بالاخره او می‌تواند به مجسمه طلایی برسد؟ شاید هم همه اینها جوکرهای بعدی سینما می‌شوند و شوالیه‌های تاریکی زیادی بر اساسشان روی پرده برود.



با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کلیپ گزارشی از طرح محله به محله 11دی ماه