داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند


  X  

داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

باشگاه خبرنگاران/برزو ارجمند، سیمین امیریان و آرش دادگر به عنوان داوران بخش خیابانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.
هیئتی متشکل از برزو ارجمند (بازیگر و کارگردان)، سیمین امیریان (نویسنده، کارگردان، مترجم و مدرس )، آرش دادگر (بازیگر، کارگردان، و مدرس) به عنوان داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت انتخاب شدند.
لازم به ذکر است که 15 نمایش حاضر در بخش مسابقه خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت از1 آذرماه تا 6 آذر در تهران درطول اجرای عمومی ارزیابی خواهند شد.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از ۳۱ شهریور تا هفتم آذر ۱۳۹۴ در حال برگزاری است.
همچنین در خبرها آمده است، دانیال حکیمی بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون گوینده تیزر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شد.
دانیال حکیمی گوینده تیزر جشنواره مقاومت به کارگردانی سینا پاکدل شد. وی که کمتر برای گفتار متن تیزر گویندگی می‌کند، علاقه شخصی خود را به حوزه تئاتر دفاع مقدس دلیل این کار دانست. وی از بازیگران با سابقه تئاتر است که در کارنامه هنری‌اش بازی درنمایش‌های «آهسته با صدای گل سرخ»، «بانوی آب و آیینه» و ... دیده می‌شود. حکیمی سال‌ها نیز در واحد نمایش رادیو هنرنمایی کرد که شنوندگان قدیمی نمایش‌های رادیویی خاطرات شیرینی از صدای وی دارند.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی سردار نقدی در جشنواره تئاتر مقاومت