سورپرایز بهنوش بختیاری/ کودکی پرستو صالحی و برادرش/ فیلم جدید مهناز افشار/ نماز خواندن سردار سلیمانی در هواپیما


به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام منتسب به محسن رضایی تصویری از وی در حال بازدید از جزایر سه گانه را منتشر کرد.محسن رضاییویشکا آسایش با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال نردبام آسمان، اینستاگرام خود را به روز کرد.ویشکا آسایش و شازه کوچولو + عکسمن و شازده کوچولوم سر صحنه نردبام آسمان.بهنوش بختیاری با انتشار عکس یک کیک که توسط هوادارانش تهیه شده است درباره سورپرایز طرفدارانش گفت.بهنوش بختیاریاصلا نمیدونم از هوادارام به چه زبونی تشکر کنم..این کیک زیبا..جشن با شکوه..سورپرایز شدم....خیلی خیلی ممنون ازین همه محبت و حمایت..وهمچنین از کسانی که در این جشن حضور نداشتن اما انرژیشون بود و جاشون خالی...کاش بدونید گاهی وقتا فقط به عشق شما نفس میکشم..هرکاری میکنم که خوشحال ببینمتون اندازه توانم..بازم از همه شما ممنون. این جشن رو طرفداران عزیز تدارک دیدن و دعوتها دست من نبود... خودمم دعوت شدم... امیدوارم کدورتی بین هواداران عزیز پیش نیاد... تولدمم نبود.. فالورهای عزیزم دست تک تک شمارو میبوسم... شل وپلتونم.. یاعلی .آزاده نامداری که روز گذشته و با انتشار پستی در اینستاگرام خود، روزشماری را برای تولدش آغاز کرده بود، تصاویری از جشن تولد دو نفره با همسرش را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.آزاده نامداریدرسوره ی مبارکه مریم اومده که خدا خطاب به حضرت زکریا هنگام تولد یحیی فرمود در سه روز بندگانم به رحمت خاص من نیازمندند، روز تولد، روز مرگ و روز برانگیخته شدن... خدایا ممنون که بهم فرصت زندگی دادی.

پ.ن.ازهمه ی عزیزانم که توی این روزا باتبریکاشون شرمندم کردم ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم.

پ.ن.آینده در انتظار ماست .

صفحه منتسب به حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام تصویری از نماز خواندن این سردار را در حین ماموریت که داخل هواپیما هستند را  نشان می دهد.نماز خواندن سردار سلیمانی در هواپیما + عکسمهدی پاکدل با انتشار عکس موتور پرنده ای نوشت:  حقایق با نادیده گرفته شدن از هستى ساقط نمیشوند. آلدوس هاكسلى."موتور پرنده مهدی پاکدل! + عکسپرستو صالحی در جدیدترین پست خود عکسی از دوران کودکی اش را منتشر کرد و نوشت: "وقتی پرستو و داداشش كوچك بودن."پرستو صالحیمهرداد کفشگری با انتشار پستی در اینستاگرام خود به شایعاتی پیرامون خداحافظی اش از پرسپولیس پاسخ داد.مهرداد کفشگریدوستان عزیز سلام ،خواستم راجب دوتا موضوع یه توضیحی بدم ،اول اینكه بحث رفتنم از پرسپولیس كه اصلا چنین چیزی صحت نداره چون من نیمكت نشینی تو پرسپولیس را به بازی كردن در تیم های دیگه ترجیح میدم و با برانكو هیچ مشكلی ندارم، بعد اینكه بحث نرفتن من با تیم دلیلش فقط این بود كه خودم از برانكو خواستم از من در این بازی استفاده نكنه چون من حدود ٤ ماه تو شرایط بازی نبودم مسلما شرایط بدنی خوبی ندارم و اینكه من بازی كردن به هر قیمتی و دوست ندارم واگر نه كسی از بازی كردن بدش نمیاد چون موفقیت پرسپولیس خیلی مهم تره تو این بازی به این مهمی باید بازیكنای صد در صد اماده برن تو زمین، و این موضوع رو با برانكو د جریان گذاشتم و ایشونم قبول كردن، چون طول این هفته به علت بیماری فقط ٣ روزبا تیم تمرین كردم ،انشالا هر كسی كه بازی میكنه بتونه بهترین باشه تا پرسپولیس موفق باشه ،ببخشید سرتون رو درد آوردم.مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار قسمتی از بیانات امام خمینی (ره)، یاد شهید مدرس را گرامی داشت و عکسی از وی را منتشر کرد.http://www.koupeh.com/bork/images/10/107688.vcr7rp4.jpgبسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

امام خمینی: مرحوم مدرس، خدا رحمتش کند - مردی بود که ملک الشعرا گفته بود از زمان مغول تا حالا مثل مدرس کسی نیامده - می‌گفت که بزنید که بروند از شما شکایت کنند؛ نه بخورید و بروید شکایت کنید! من رفتم پیشش - خدا رحمتش کند - اخوی ما نوشته بود به من که یک نفری است اینجا رئیس غله است. آن وقت یک رئیس غله زمان رضاشاه بود. به من نوشت که بروید به آقای مدرس بگویید که این مرد آدم فاسدی است. دو تا سگ دارد یکی‌اش را اسمش را «سید» گذاشته، یکی‌اش را «شیخ»! شما بروید [بگویید] که این را از اینجا بیرونش کنند. من رفتم به ایشان گفتم، گفت بکشیدش. گفتم آخر چطور بکشیم؟ گفت من مى‌نویسم بکشیدش. گفتم آخر شما اینجا مامور هستید، شما اینجا هستید آنها آنجا نمى‌توانند. گفت چطور شد که وقتى قافله‌ها از گلپایگان مى‌آیند عبور کنند و بروند، از کمره مى‌خواهند عبور کنند مى‌فرستید لختشان مى‌کنند، حالا نمى‌توانید بکشید یک کسى را؟

صحیفه امام جلد ۸ صفحه ۱۳۸

سالروز شهادت آیت‌الله مدرس الگوی نماینده آزاده بر رهروان راه پر بهجتش گرامی باد.

مهناز افشار عکسی از فیلم جدید خود که برای جشنواره فجر آماده می شود را منتشر کرد و نوشت: " خانه ای در خیابان 41، اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال."مهناز افشارکریم باقری برای بزرگداشت 8 آذر سالروز بازی پلی‌آف آسیا - اقیانوسیه دور مقدماتی جام جهانی فوتبال 1998 فرانسه بین تیم ملی ایران و استرالیا، در راینستاگرام خود عکسی از تیم محبوب آن دوران به اشتراک گذاشت.کریم باقری آذر ..... رشادت های احمدرضا عابدزاده پاره كردن تور داروازه توسط یاغی استرالیایی كه باعث شد ما به بازی برگردیم....پاس درخشان دایی و ضربه تاریخی خداداد كه یك لحظه زمین سبك شد چون كل ایران به هوا برای خوشحالی پریدن............. اون روز هیچ ایرانی فراموش نمیكنه هیچ ایرانی.

گزارش از حسن امکانی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آواز خواندن مهناز افشار و لیلا حاتمی در فیلم سعادت آباد