«هاتف علیمرادی»: بازیگر چهره تضمینی برای فروش بالای فیلم نیست


«هاتف علیمرادی»: بازیگر چهره تضمینی برای فروش بالای فیلم نیستباشگاه خبرنگاران/ فیلم خوب تعیین‌کننده همه چیز است. فیلم می‌تواند بازیگر چهره نداشته باشد، ولی با فروش بالا مواجه شود. البته باید بلد باشید چه کار کنید.
هاتف علیمردانی کارگردان سینما درباره ویژگی‌های فیلم «هفت‌ماهگی» نسبت به آثار قبلی خود گفت: ما نباید نسبت‌بندی کنیم؛ چون هر فیلمی که می‌سازم در زمان خودش تمام توان من در سینما بوده است. اما همیشه سعی کردم یک قدم به جلو حرکت کنم و به نظرم «هفت‌ماهگی» نسبت به کار قبلی یک قدم جلوتر است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور بازیگران چهره تضمین کننده فروش فیلم است بیان کرد: نه نیست. «مردن به وقت شهریور» ستاره نداشت اما به خوبی مورد استقبال قرار گرفت. پس به این نتیجه می‌رسیم که فیلم خوب تعیین‌کننده همه چیز است. اگر سال گذشته این سؤال را طرح می‌کردید جوابم مثبت بود اما الان به این نتیجه رسیدم فیلم می‌تواند بازیگر چهره نداشته باشد، ولی با فروش بالا مواجه شود. البته باید بلد باشید چه کار کنید.

علیمردانی در خصوص منتظر ماندن برای دریافت سیمرغ در جشنواره‌های فیلم فجر گفت: هیچ‌وقت جسارت نمی‌کنم بگویم جایزه و سیمرغم، همه ما تلاش می‌کنیم و ماراتنی است که در آن می‌دویم.

وی در مورد کیفیت با‌زی‌های بازیگران فیلم «هفت‌ماهگی» این گونه بیان کرد: شاهد بازی‌های خوب حامد بهداد و باران کوثری در این فیلم هستیم. البته نباید از بازی متفاوت پگاه آهنگرانی، فرشته صدرعرفایی که نسبت به سال گذشته بازی و نقش سخت‌تری را ایفا کرده و همچنین هانیه توسلی گذشت. به نظرم در کل بازیگران «هفت‌ماهگی» درجه یک هستند.

علیمردانی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص عمده مشکل جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی عمده مشکل جشنواره‌های فیلم فجر ما است اما خوشبختانه سال به سال شاهد رشد آن هستیم.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بررسی فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی