ژست خاص مرد هزار چهره سینما/ خمیازه نوه ضرغامی/لحظه فراموش نشدنی علی دایی+تصاویر


به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

ویشکا آسایش در صفحه اینستاگرامش نوشت: من و خواهرم آویسا كه همیشه مواظب من بوده و هست. اینستاگردی

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامش نوشت: نشان برتر تبریز و لوح یادبود دکتر نجفی شهردار محترم شهر تبریز، در جریان دهمین اجلاس همکاری مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان نشان تبریز و لوح یادبود آن را به بنده داده اند که جای بسی تشکر دارد.

اینستاگردی

مسعود ده نمکی در صفحه اینستاگرامش ژست خاص اکبر عبدی را پشت دوربین فیلمبرداری به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از دختر مجید مظفری نوشت: دوست عزیزم نیکی مظفری.

اینستاگردی

آزاده نامداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آن روز چندم اردیبهشت بود چند شنبه بود شاید اواخر پاییزبوده یاوسط زمستان نمیدانم!ما ناگهان در بهار متولد شدیمآن فصل هرفصلی باشد بهار است،مامیتوانیم هرروز متولد شویم.

اینستاگردی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی ربیعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یلدا، بهانه ای شد که ساعاتی از یکشنبه شب را در کنار بازنشستگان فرهیخته ای چون استاد کردوانی و... بگذرانم. وجود این افراد، فرصت و مزیتی ذی قیمت برای هر جامعه ای است. هرچند این بزرگان، به لحاظ اداری بازنشست شده اند اما ایران امروز، نیاز به انتقال تجارب ارزشمند نسلی و امتداد دادن ارزش های منشا اثر دارد. بسیاری از آنان، تشکل های مردمی ارزشمندی را در راستای کمک به هموطنان ایجاد کرده اند. وجود این افراد را باید مغتنم شمرد و از این منابع عظیم تجربه، بهره برد.

شب یلدا، هم چنین فرصت مغتنمی بود که امشب با ساکنان کهریزک و جمعی از نیکوکاران به جشن بنشینم. دیدن سه نسل در کنار هم جلوه ای دیدنی داشت. بانوی صدساله ایرانی که چروکهای چهره اش، تابلویی زیبا از گذران یک قرن شادی، رنج، غم، عطوفت و مهر بود در کنار کودک شش ساله مهمان که به تازگی در کهریزک مشق زندگی می کرد پیوند نسل قدیم و جدید را به تصویر می کشید. و مهمانان نیکوکاری که برای غنای روح در کنار هم گرد آمده بودند فضایی معنوی و زیبا را پدید آورده بودند.به امید روزی که هر ایرانی، یک خیر نیکوکار باشد. برای تمام خانواده های ایرانی خصوصا کارگران، بازنشستگان و معلولان آرزوی سلامتی و شادکامی و خوشبختی دارم.

اینستاگردی عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام از نوه سومخود گفت.ضرغامی در این پست نوشت: تشریف آوردند!! حسین آقای ما صاحب برادر شد . آقا "ابولفضل" ! آپارتمان کوچک آنها که قدری بالاتر از میدان خراسان است ، فعلا محل رفت و آمد خاله ها و عمه ها و بزرگتر هاست و بهانه ای شده تا مرتبا آخرین فیگورهایش را در گروه تلگرامی خانوادگی رد و بدل کنند ! این نوه ی سومی ، دو روزه که آمده و اینطوری خمیازه می کشه ! شاید هم از آلودگی هواست ! اینستاگردی

احمد رضا عابدزاده با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگراامش نوشت: جام جهانى 1998 فرانسه.

اینستاگردی

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: توریسم سلامتاز جمله تفاهماتی دهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان همکاری در خصوص توریسم سلامت است. یکی از اهداف گردشگران در سفر به کشورهای دیگر، مسافرت برای کسب سلامتی است. چیزی که از آن به گردشگری سلامت تعبیر می کنند. نوعی از گردشگری است که به منظور حفظ، بهبود و حصول مجدد سلامت جسمی و ذهنی فرد صورت می گیرد. با توجه به بیمارستان‌های پیشرفته در باکو و پزشکان متخصص و توانمند در ایران می‌توانیم به توریسم سلامت مشترک در دو کشور توسعه دهیم. یکی از درخواستهای جمهوری آذربایجان حضور پزشکان ایرانی در این کشور است که می تواند در آینده ای نزدیک سازوکار آن فراهم و شهروندان دو کشور از ظرفیتهای موجود استفاده کنند.

اینستاگردی

عل دایی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به خاطره بازی ایران و استرالیات برای انتخابی جام جهانی 98 نوشت: ٨ آذر ١٣٧٦،لحظه اى فراموش نشدنى

اینستاگردی برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
10 لحظه فراموش نشدنی دیوید بکهام