خواجه‌امیری راهی درمانگاه شد/دلم سوخت، قتل را گردن گرفتم/جدا کردن نوزاد از مادر به دست پرسنل بیمارستان! +تصاویر


مهمترین عناوین گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین گروه وبگردی را اینجا مشاهده کنید. ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۵ فقیرتر شدند

نتایج تازه‌ترین بررسی‌های اقتصادی نشان می‌دهد میزان دارایی ۴۰۰ ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۵ میلادی با کاهش ۱۹ میلیارد دلاری روبرو شده است.

باران دیشب اسیدی بود؟! همچنان هوا ناسالم است!

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به بارش‌های شب گذشته در شهر تهران میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر کاهش داشته است اما همچنان وضعیت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

جدا کردن نوزاد از مادر به دست پدر و پرسنل بیمارستان!

حالت طبیعی خود را از دست داده است. نه اشتهایی برای غذا خوردن دارد و نه می تواند یک لحظه آرام بگیرد. بی تابانه در انتظار دیدن فرزندش است. فرزندی که یک ماه پیش به دنیا آمده و او هنوز موفق به دیدنش نشده است.

نقض قوانین، اپل را جریمه کرد

اپل محکوم به پرداخت جریمه‌ی ۳۱۸ میلیون یوروی به خاطر فرارمالیاتی نماینده‌ی این شرکت در ایتالیا شد.

پیش بینی بازار مسکن طی یک‌ سال آینده

یک کارشناس اقتصاد مسکن، تاثیر مذاکرات هسته‌ای و ورود نقدینگی به بخش مسکن را مستلزم گذشت حداقل زمان یک‌ساله دانست و گفت: در حال حاضر هرگونه افزایش قیمت خارج از کشش در بخش مسکن رکود این بازار را تشدید خواهد کرد.

داعش قطر را تهدید کرد

داعش با انتشار یک نوار ویدئویی کشور قطر را تهدید کرد.

چند اسموتی برای لاغری و ضد سرطان

هیچ چیزبهتر از اسموتی ها نیست که شما را سیر کند و بتواند به عنوان یک وعده یا میان وعده غذایی مصرف شود . اما دستورالعمل های بی شماری برای تهیه اسموتی موجود است.

جمعیت دنیا فردا به 7.3 میلیارد نفر می رسد

چین با 1.367 میلیارد نفر و هند با 1.252 میلیارد نفر پر جمعیت ترین کشور های دنیا هستند و آمریکا در مکان سوم قرار دارد.

3 بانک ایرانی در هند شعبه می‌زنند

اکونومیک تایمز اعلام کرد بانک‌های پاسارگاد، پارسیان و سامان در هند شعبه می‌زنند.

آرزوی جالب پهلوان اول ایران +عکس

چند روز پیش بود که «جابر صادق‌زاده» در مسابقه فینال بر حریف خود غلبه کرد تا به عنوان پهلوان اول کشتی ایران بازوبند پهلوانی را از آن خود کند. اما تصویری که او را در ذهن‌ها ماندگارتر کرد، اقامه نماز شکر پس از قهرمانی روی تشک بود.

آلودگی هوا خواجه‌امیری را هم راهی درمانگاه کرد+عکس

آلودگی هوای اخیر پایتخت، احسان خواجه‌امیری را هم راهی درمانگاه کرد.

دلم سوخت، قتل را گردن گرفتم

پسر جوان که به اتهام آتش افروزی مرگبار در کارگاه مبل سازی دستگیر شده بود، سه ماه پس از اعتراف به قتل با معرفی شاهدانی به دادسرا مدعی شد به دروغ اقرار داده و زمان قتل در تهران نبوده است.

جشنی که در آن سیر می‌خوردند

ایرانیان باستان از هر فرصتی برای شاد زیستن استفاده می‌کردند و به دلیل ارزشی که برای شادی‌های زندگی قائل بودند، به هر مناسبتی جشن‌هایی برپا می‌کردند؛ از جشنی که در آن سیر می‌خوردند، تا جشنی که به مناسبت نود روز مانده تا نوروز برگزار می‌شد.

مرد شیشه‌ای پایتخت به هدف پلیدش نرسید

مرد شیشه‌ای که قصد داشت زنی را با تهدید در خیابان ربوده و به خانه اش ببرد، با مقاومت قربانی‌اش ناکام ماند.

افراد گروه خونی O بیش از همه در خطرند!

افراد با گروه خونی O دارای برخی مشکلات سلامتی بوده و مستعد ابتلا به زخم معده، تیروئید، سطح پایین ترشح هورمون و کمبود ید هستند.

آخرین جزئیات حادثه مترو تهرانپارس

بازپرس ویژه قتل در خصوص آخرین جزئیات حادثه مترو تهرانپارس توضیحاتی را ارائه کرد.

ازدواج و طلاق دهه هفتادی‌ های عجول!

داستان ازدواج در جامعه ایرانی که روزگاری جزو ساده‌ترین اتفاقات زندگی یک جوان بود این روزها آنقدر پیچیده شده که خیلی از خانواده‌ها از آن می‌ترسند. حالا دیگر گویا با لباس سفید رفتن و با لباس سفید بازگشتن هم به سرآمده است.

روایت شهیدی که به قولش وفادار است

در روزهای گذشته شهید حمید اسدللهی در راه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید. در ادامه دل نوشته دوستان شهید آمده است:

توصیه‌هایی درباره تاثیر زبان

مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: بنده یک وقت به ذهنم آمده بود که نکند زبان مقدر باشد. یعنی اگر گفتی خوب است خوب می‌َشود و اگر گفتی بد است بد می‌شود.

خودروسازان جریمه می‌شوند

بر اساس یک قانون جدید، در صورتی‌که تعمیر خودرو در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو به‌گونه‌ای باشد که منجر به مراجعه مجدد برای حل عیب مربوطه شود، این شرکت‌ها موظف به پرداخت خسارت به مشتریان خواهند بود.

درخواست مسکو از ترکیه برای محاکمه قاتل خلبان روسی

مسکو روز چهارشنبه از آنکارا خواست قاتل خلبان هواپیمای روسی سرنگون‌شده توسط ترکیه بر فراز آسمان سوریه را بازداشت و محاکمه کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
آهنگ جدید مهرزاد خواجه امیری با نام دلم می خواست