ملاقات با فرد مورد علاقه در دوران نوجوانی دردسرساز شد


زن جوان وقتی دید که شوهرش با فرد مورد علاقه در دوران نوجوانی اش قرار ملاقات گذاشته است به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

ملاقات با عشق دوران نوجوانی پای مرد جوان را به دادگاه خانواده کشاندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند روز پیش به طور اتفاقی شوهرم را در خیابان دیدم که با یک زن بود. این زن داخل خودروی شوهرم نشسته بود و داشتند با هم می گفتند و می خندیدند. وقتی آنها را دیدم به شدت شوکه شدم. اصلا باور نمی کردم شوهرم بخواهد به من خیانت کند و با زنی غریبه در ارتباط باشد.

وی افزود:آن شب به شوهرم موضوع را گفتم که او به شدت خیانتش را انکار کرد و گفت که این زن از همکاران سابقش بوده و اتفاقی او را در خیابان دیده است. شوهرم گفت که تنها این زن را به مقصدش رسانده و دیگر هیچ خبری از او ندارد.

زن جوان ادامه داد:من که حرف شوهرم را قبول نکرده بودم، خودم پیگیر ماجرا شدم و در نهایت متوجه شدم که این زن عشق دوران نوجوانی شوهرم بوده است. وقتی موضوع را به شوهرم گفتم او این حرف را تایید کرد و گفت که با او قرار ملاقات گذاشته تا با هم از گذشته ها صحبت کنند. با اینکه شوهرم گفت که دیگر هیچ خبری از این زن ندارد، باز هم تصمیم به طلاق گرفتم چون دیگر به او هیچ اعتمادی ندارم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را به دادگاه خانواده احضار کرد تا پس از شنیدن صحبت های او در این باره تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاطره جالب استاد از دوران نوجوانی