مهارت زندگی/ حفظ انگیزه کاری بدون حضور رئیس!


مهارت زندگی/ حفظ انگیزه کاری بدون حضور رئیس!موفقیت/ بسیاری از فریلنسرها احساس می کنند که حفظ نظم و انضباط و انگیزه در کار مشکل است. شما با بهترین نیات شروع میکنید، اما به زودی خودتان را می بینید که نزدیک ظهر بیدار می شوید و در مقابل تلویزیون دراز کشیده اید. شما می توانید از راهنماییها و ترفندهایی که در اینجا به شما می گوییم استفاده کنید تا همچنان انگیزه خود را حتی بدون داشتن یک رئیس و مافوق، حفظ کنید.
یک راه خوب برای حصول اطمینان از اینکه شما وقت خود را تلف نمی کنید این است که به خودتان یک برنامه فشرده بدهید و سپس آن را به صورت کتبی به مشتری خود بدهید. با متعهد بودن به زمان در طول پروژه، خوشبختانه شما مجبور نخواهید بود که در طول شب به کار بپردازید و بیدار بمانید تا کار خود را در لحظه آخر و دقیقه نود تمام کنید.

روز خود را به درستی شروع کنید
بسیاری از مردم زمانی که شروع به کار می کنند، احساس خواب آلودگی می کنند و دوست دارند که بخوابند. با ساعت زنگ دار خود از خواب بیدار شوید و بلافاصله به کارمشغول شوید. اگر شما روز خود را با بی حالی آغاز کنید و کمی تنبلی کنید، شروع کار برای شما بسیار سخت تر خواهد بود — در واقع متوجه می شوید که اگر روز خود را با خواب آلودگی و استراحت شروع کنید، داشتن یک روز خوب کاری غیر ممکن است. با بیدار شدن به موقع و زود هنگام و گذراندن روز خود در محل کار، حتی اگر شما تمرکز خود را در اواسط روز از دست بدهید، برخی از کارها در آن روز به خوبی انجام می شوند.

هر روز صبح برای خود لیستی از کارهایی که باید انجام شوند را تهیه کنید
یک عادت فوق العاده برای شروع هر روز، نوشتن کارهای روزانه است. همه چیز حتی کارهای روزانه روزهای قبل را یادداشت کنید، سپس هر چیز جدید که ممکن است در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده باشد را نیز یادداشت کنید. بعد از این کارها، یک ماژیک هایلایت بردارید و چیزهایی را که می خواهید برای آن روز تکمیل کنید علامت گذاری کنید و آنها را به ترتیب آنچه میخواهید انجام دهید، شماره گذاری کنید. سپس مطمئن باشید که فهرست خود را دنبال می کنید! این کار همچنین شما را از انجام کارهای غیر لازم و چالش انگیز دیگر باز می دارد که اغلب فریلنسرها با انجام آن دچار عذاب وجدان می شوند! شما می توانید به جای استفاده از کاغذ و قلم، از برخی از ابزار مانند Ta-Da Lists استفاده کنید .
تمامی این موارد می توانند به شما برای حفظ انگیزه در کار کمک کنند. اگر کارهای دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند، لطفا نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!





منبع: موفقیت


ویدیو مرتبط :
حضور رئیس پلیس فتا قزوین در برنامه رنگ زندگی