آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



غذای اصلی/ برای تزئین سفره، «تخم مرغ قلبی» درست کنید


غذای اصلی/ برای تزئین سفره، «تخم مرغ قلبی» درست کنیدبرترین ها/ تخم مرغ پر از پروتئین است و چه خوب است که عادت کنید هفته ای سه روز، برای صبحانه خود تخم مرغ را تدارک ببینید. مخصوصا برای بچه ها که خیلی لازم است. اما به غیر از ارزش غذایی صبحانه، طرز تزین آن هم بسیار مهم است. این تخم مرغ های عاشقانه را به شما تقدیم می کنیم. با تست تخم مرغ قلبی روز خود را متفاوت آغاز کنید.
چی لازم دارم:
۱ برش نان تست
۳ قاشق چای خوری کره
به میزان لازم روغن
۱ عدد تخم مرغ
چطور بپزم:
1.با قالب طرح قلب (حدود 7 سانتی متری)، وسط نان تست را برش دهید و خارج کنید. آن ها را تست کنید.
2.در ماهیتابه، نیمی از کره را روی حرارت متوسط آب کنید. نان را تا اندکی قهوه ای شود در آن بگذارید. کره باقیمانده را به ماهیتابه اضافه کنید و طرف دیگر نان را هم تا اندکی قهوه ای شود، تفت دهید.
3.قالب را در نان بگذارید و اندکی روغن در آن بریزید و تخم مرغ را در قالب بشکنید. درب ظرف را بگذارید و برای 2 تا 3 دقیقه بپزید.
4.به دقت قالب را از نان خارج کنید. و آن را با تکه قلب تست شده سرو کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: برترین ها


ویدیو مرتبط :
آموزش درست کردن تخم مرغ قلبی