زیبا و خواندنی ترین متن های زندگی (1)


 متن های زیبا، عاشقانه و خواندنی

.

.

.

.

آسان ترین راه آشنایی ،‌ یك سلام است ولی گرم و صمیمی .آسان ترین راه قدردانی ، یك تشكر ساده است ولی خالص و صمیمانه .آسان ترین راه عذر خواهی عدم تكرار اشتباه قبلی است .

آسان ترین راه ابراز عشق ، به زبان آوردن آن است .آسان ترین راه رسیدن به هدف ، خط مستقیم است .آسان ترین راه پول در آوردن آن است كه همواره در كارت رعایت انصاف را بكنی .

آسان ترین راه احترام ، اجتناب از گزافه گویی و گنده گویی است .آسان ترین راه جلب محبت آن است كه تو نیز متقابلا عشق بورزی و محبت كنی .آسان ترین راه مبارزه با مشكلات روبه روشدن با آن هاست نه فرار .

آسان ترین راه رسیدن به آرامش آن است كه سالم و بی غل و غش زندگی كنی .آسان ترین  دوستی همیشه بهترین دوستی نیست ، این را به خاطر بسپار .آسان ترین  بحث ، بحث درباره چیزهای خوب و امیدوار كننده است .

آسان ترین برد ، آن است كه خود را از پیش بازنده ندانی .ساده ترین راه خوب زیستن ، ساده زیستن است .

آسان ترین راه راحت بودن آن است كه خودت را همان طور كه هستی بپذیری و در همه حال خودت باشی .

آسان ترین راه دوری از گناه آن است كه همیشه بدانی چیزی به نام وجدان داری .ساده ترین و در عین حال با ارزش ترین عشق ، بی ریاترین آن است .آسان ترین راه بودن ، آن است كه حس بودن همیشه در وجودت شعله ور باشد .

و بالاخره ساده ترین راه خوشبخت زیستن آن است كه همان طور كه برای خودت ارزش قائلی برای دیگران نیز ارزش قائل شوی بدون توجه به موقعیت طرف مقابل .حالا كمی مكث كنید و ببینید به همین راحتی می توانید آسان و ساده روزگار را به خوشی سپری كنید .

زیبا و خواندنی ترین متن های زندگی (1)

دلم! تمام شدن میخواهد از ان تمام شدن هایی که بشود نقطه سر خط.انگاه دیکته تمام شود و من دیگر آغاز نشوم….دلــم كـمى خـدا مــى خــواهد ، كـمى سكــوتدلـم دل بریدن مى خــواهدكمى اشك كـمى بـهت كـمى آغــوش آسمــانىكــمى دور شدن از ایــن جــنس آدم …راستی خدا ! اگر من نبودم …این همه غمهایت را چه میکردی؟؟؟!!!

زیبا و خواندنی ترین متن های زندگی (1)

میگن واسه آرامش خودتم شده ببخش و فراموش کنولی وقتی از کسایی که توقع نداری میرنجیهرچقدر هم که بخوایی ببخشی و فراموش کنی نمیشهانگار داری خودتو گول میزنیوقتی از یکی میرنجی حتی اگر بخواهیشعار بدی و بگی برای آرامش خودم بخشیدمشیه چیزی ته دلت میمونه اسمش کینه نیست….یه جای زخمیه ….یه چیزیه که دیگه نمی زاره اوضاع مثل قبل بشههر چقدر هم تلاش کنی خودتو بزنی به اون راه و بگی نه ……بی فایده ست….یه چیزی این وسط از بین رفته و جای خالیش تا همیشه درد میکنهیه چیزی مثل …….حرمت……

زیبا و خواندنی ترین متن های زندگی (1)

زندگی در کنار کسی دلنشین است که همیشه باهات رو راست باشه…شاید خیلی چیزا رو بهت نگه؛ اما سعی میکنه ناراحتت نکنه و با مشورت خودت مشکلات بوجود اومده رو حل کنه…صداقت طرفت همیشه باعث خوشحالی و سربلندیت میشه…طرفی که به عنوان عشق؛ یار زندگی انتخاب کردی…کسیه که مطمئنی هیچوقت تو رو به دیگران ترجیح نمیده… به هیچ کس

زیبا و خواندنی ترین متن های زندگی (1)

خدایــــا فانوست را کمی پایین تر بگیرجاده ای که در آن قدم نهاده ام تاریک است،انتهایش را نمی دانم چیست. میترسم انتهایش بن بست باشدتو را به مهربانیت سوگند، فانوست را کمی پایین تر بگیر تا روشنی بخش راه نامشخصم باشد.نمی خواهم بی فانوس تو به جایی برسم که برگشتنم دشوار گردد و پشیمان شوم.ای مهربانترینم ، من اکنون سخت به نور فانوست محتاجم

زیبا و خواندنی ترین متن های زندگی (1)

آﻧﻘﺪﺭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﻧﮑﻨﯿﺪ !!!ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ …ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ …ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﺸﯽ …ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﻋﺮﻭﺱ ﻣﯿﺸﯽ …ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﺸﯽ …ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ …ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ …ﮐﻮﺩک ﺭﺍ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐـــﻮﺩﮐــﯽ ﮐﻨﺪ !


ویدیو مرتبط :
متن زندگی