آزاده نامداری: اگر باز هم پیشنهاد خوبی در بازیگری باشد می‌پذیرم


آزاده نامداری: اگر باز هم پیشنهاد خوبی در بازیگری باشد می‌پذیرممیزان/ آزاده نامداری که علاوه بر عرصه اجرا این روز ها پا در عرصه سینما هم گذاشته است از تجربه بازیگری و همکاری با پرویز شهبازی گفت.
آزاده نامداری مجری سابق برنامه های تلویزیونی و بازیگر فیلم سینمایی «مالاریا» درباره حضورش در این فیلم سینمایی گفت: فضای تلویزیون و سینما فضایی دور از هم نیستند و من یک پیشنهاد خوب از یک کارگردان خوب دریافت کردم و دوست داشتم چنین تجربه ای را نیز در کارنامه کاری ام داشته باشم.
وی افزود: تجربه بازیگری برای من بسیار لذت بخش بود اگر خوب بازی نکردم بحث دیگری است ولی از انجام چنین کاری بسیار لذت بردم.
نامداری تصریح کرد: هنوز هیچ بازخوردی از نقشم از سوی مردم دریافت نکرده ام البته باید بگویم همیشه یک عده از یک فیلم خوششان می آید و یک عده ناراضی می شوند و بالاخره این عقیده و نظر مردم است اگر فیلم به صورت عمومی اکران شود می تواند نظر مردم را دریافت کنم و یا بر روی صفحه اینستاگرامم ببینم.
این مجری خاطر نشان کرد: نمی دانم روند بازیگریم ادامه داشته باشد یا نه این موضوع بستگی به پیشنهادات خوبی می شود که به من ارائه شود اگر باز هم پیشنهاد خوبی داشته باشم حتما بازی می کنم.


منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
سوتی تلوزیونی باز هم از آزاده نامداری