در ایام نوروز «نشان مهربانی» را از شبکه اول سیما دنبال کنید


 در ایام نوروز «نشان مهربانی» را از شبکه اول سیما دنبال کنیدباشگاه خبرنگاران/«نشان مهربانی» ویژه برنامه نوروزی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای به روی آنتن خواهد رفت.
حسین ربانی غریبی تهیه‌کننده ویژه برنامه نوروزی «نشان مهربانی» در خصوص جزئیات این برنامه گفت: «نشان مهربانی» ویژه برنامه نوروزی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که در 15 قسمت 30 دقیقه‌ای از اول فروردین بعد از مجموعه نمایشی شبانه به روی آنتن خواهد رفت. سری اول «نشان مهربانی» سال گذشته ساخته و پخش شد. با توجه به بازخوردهای مثبت مخاطبان امسال نیز برای ایام نوروز این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این برنامه با مشارکت جمعیت هلال‌احمر تهیه و تولید خواهد شد. از جمله موضوعاتی که در «نشان مهربانی» به آن پرداخته می‌شود، مربوط به مباحث انسان دوستانه، ایثار، از خود گذشتگی و ... است که به نوعی بیانگر مهربانی هستند. در واقع موضوع اصلی فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه‌ای است که افراد نسبت به دیگران داشته‌اند.

ربانی ادامه داد: در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان عرصه‌های مختلف و نام آشنا نیز حضور خواهند داشت. اجرای برنامه بر عهده عبدالله روا خواهد بود. تیتراژ آن را نیز یکی از خوانندگان نام آشنای موسیقی پاپ اجرا می‌کند.

تهیه‌کننده «نشان مهربانی» اظهار داشت: سال گذشته برنامه در پل طبیعت تهیه و ضبط شد اما امسال، منطقه 22 و دریاچه خلیج فارس لوکیشن برنامه است.

ربانی غریبی در پایان عنوان کرد: لازم به ذکر است که آقای علی درستکار سردبیر برنامه «نشان مهربانی» است و ممکن است برخی از بخش‌های برنامه با صدای وی پخش شود. همچنین کارگردانی کار را میلاد مهدوی عهده دار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تیزر سریال پایتخت 3 - پخش : نوروز 93 از شبکه اول سیما