سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



دکتر سلام/ افرادی که دچار بیماری صفراوی هستند مطالعه کنند


دکتر سلام/ افرادی که دچار بیماری صفراوی هستند مطالعه کنندباشگاه خبرنگاران/ بنا بر مطالعه دانشمندان فرانسوی قرصی برای بیماران کلانژیت صفراوی با استفاده از مواد مخدر ساخته شده است.
 یک شرکت دارویی در فرانسه برای انجام آزمایش های اولیه داروی جدید خود و تست آن روی انسان ها از 2000 نفر ثبت نام کرده است.

بر اساس گفته شرکت جنفیت فرانسه ، به تازگی محققان این شرکت برای عارضه کلانژیت صفراوی که نوعی بیماری مزمن به حساب می آید و سبب نابودی تدریجی کبد و مجاری صفرا می شود ، قرصی طراحی کرده اند که با مصرف این قرص ، افرادی که دچار سیروز کبدی شده و بیماری شان حادتر شده التیام یافتند.

کارشناسان پزشکی در این رابطه می گویند از دیگر اثرات منفی این دارو که از مواد مخدر درست شده می توان به چاقی ، دیابت و مشکلات اعصابی ذکر کرد که به خاطر همین عوامل خانواده های قربانی از این شرکت شکایت کرده و قرار است در سال 2018 دادگاهی برگزار شود.

ژان سوا مدیر اجرایی شرکت می گوید ، این دارو علی رغم تصور غلط مردم تاثیر زیادی بر خوب شدن عارضه کبد نوع دوم می شود و سموم کبد به راحتی جدا شده و دیگر نیازی به برداشتن کبد و حتی دیالیز نیست.

سوا اضافه می کند این قرص کمک بزرگی در کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید می کند و برای بیماران ارسو دولیکسی که تحمل بسیاری ازقرص ها را ندارند مفید و موثر است.

گفتنی است؛ این شرکت در حال رایزنی با سازمان غذا و داروی آمریکا برای مطالعه و تحقیق بیشتر برای عوارض های احتمالی این دارو است.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
قابل توجه افرادی که دچار کم خونی هستند