«صدیقه کیانفر»: با حقوق بازنشستگی شرکت نفت، گذران زندگی می‌کنم


«صدیقه کیانفر»: با حقوق بازنشستگی شرکت نفت، گذران زندگی می‌کنممیزان/ صدیقه کیانفر گفت:بازنشسته شرکت نفت هستم و با حقوق بازنشستگی گذران زندگی می کنم اما تنها حقوق بازنشستگی کافی نیست.
صدیقه کیانفر بازیگر سینما و تلویزیون د گفت: پنجشنبه هفته گذشته یک سریال 30 قسمتی برای ماه رمضان در رادیو را به پایان رساندم؛ این سریال با عنوان "بی بی گل" قرار است بعد از افطار از رادیو نمایش پخش شود.
وی افزود: مدتها است که کار سینمایی و تلویزیونی ندارم. در واقع دیگر از کسانی مثل من برای کار دعوت نمی شود؛ به عبارتی"نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار".

بازیگر "بحران" ادامه داد: آخرین کارم سریال "کیمیا" بود که البته بعد از چندین سال بیکاری برای این کار دعوت شدم.جواد افشار همیشه من را به خاطر دارد،بیشتر آقایانی که با آنها کار کردم دیگر یادی از من نمی کنند و در کم لطف شده اند؛ اما امیدوارم هر کجا که هستند خوش باشند.

بازیگر "هامون" ادامه داد: تنها یک پسر دارم که او هم زندگی خود را دارد و کمکی به من نمی کند.خودم بازنشسته شرکت نفت هستم و با حقوق بازنشستگی گذران زندگی می کنم اما تنها حقوق بازنشستگی کافی نیست. در شرکت نفت منشی 350 کارمند بودم و به خاطر حرفه بازیگری، زودتر از موعود خودم را بازنشسته کردم و حالا پشیمانم زیرا حالا حقوق کمتری از سایر همکارانم دریافت می کنم و متوجه شدم که سایر همکارانم با این حقوق به کشورهای مختلف سفر می کنند؛ در حالی که من حتی قادر به رفتن به شهرستان هم نیستم. جوانانی که به سراغ حرفه بازیگری و کار رادیو رفته اند؛ باید یک فکر اساسی برای خود کنند زیرا تنها به این حرفه متکی هستند .

کیانفر خاطر نشان کرد: این روزها کسی به جز من بیکار نیست و در واقع همه با روابط سرکار هستند. گلایه ای ندارم اما من عمر جوانی و اعضای بدنم را به خاطر حرفه بازیگری از دست دادم؛ اما الان که باید به فکر من باشند از یاد رفته ام.





منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
شهاب کیانفر خسته از زندگی اش و اعتراضش به همسرش مرجان ش