«مهتاب کرامتی»، بازیگر، سفیر صلح و حالا طراح لباس


«مهتاب کرامتی»، بازیگر، سفیر صلح و حالا طراح لباسآخرین خبر/ بازیگر شناخته شده‌ای است که از حدود 14 سال قبل در زمینه طراحی و تولید لباس فعالیت می‌کند. کرامتی پس از پایان تحصیلات خود و آشنایی با ندا معارفی که در زمینه طراحی لباس فعالیت می‌کرد، همکاری با او را آغاز کرد. ابتدای فعالیت او به صورت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف بود اما پس از مدتی با استقبالی که از طرف مشتریان صورت گرفت تصمیم گرفت مزون لباس خود را تاسیس کند.
کرامتی با وجود اینکه طراحی لباس را به صورت آکادمیک فرا نگرفته است، علاقه زیادی به این کار دارد و عقیده دارد درون هر زن ایرانی علاقه‌ای به این کار وجود دارد. او در کارهای خود هماهنگی مد، سنت و فرهنگ ایرانی را همیشه در نظر دارد و عقیده دارد اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای پوشیدن لباس مناسب بسیار مهم است.
او که در کنار بازیگری و فعالیت به عنوان سفیر صلح سازمان یونیسف، زمانی را هم به طراحی لباس اختصاص می‌دهد، در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضا بود و همین موضوع رفته‌رفته باعث گسترش کار شد تا سرانجام او با کمک همکارانش مزون خود را به یک تولیدی تبدیل کند. هم اکنون با صنعتی شدن کار، او و همکارانش برای یک برند تجاری، کار طراحی و تولید لباس انجام می‌دهند و حدود دو هزار تکه لباس در ماه تولید می‌کنند...



منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
مهتاب کرامتی سفیر کمپین کودکان امید