پایان صداگذاری فیلم «نسیم» با بازی «آزاده نامداری»


  X  

پایان صداگذاری فیلم «نسیم» با بازی «آزاده نامداری»

فارس/ فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی امروز آخرین روز صداگذاری‌اش را پشت سر می‌گذارد. نکته قابل توجه، حضور بازیگران هنگام صداگذاری است.
فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی که قرار است تغییر نام دهد امروز صداگذاری‌اش به پایان می‌رسد.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار سینمایی فارس نکته قابل توجه در صداگذاری آخرین ساخته پرویز شهبازی که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود با حضور بازیگران این فیلم انجام می‌شود.
از آنجایی که در این فیلم سینمایی که دارای صحنه‌هایی در ارتباط با موسیقی است می‌توان حدس زد که حضور بازیگران در صداگذاری فیلم بی‌ارتباط با این موضوع نباشد.
فیلم سینمایی پرویز شهبازی با نام موقت «نسیم» از همان ابتدا با اعلام حضور آزاده نامداری در فیلمش به عنوان بازیگر و نوع پوشش آن کمی بیش از حد معمول مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
بازیگران فیلم سینمایی «دربند» بهرنگ علوی، پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی در فیلم جدید شهبازی نیز حضور دارند گویا در صحنه‌ای از فیلم که قرار است از فیلمی رونمایی شود آن فیلم اثری است که بازیگرانش را این سه نفر تشکیل داده‌اند.
آذرخش فراهانی، ساغر قناعت، آزاده نامداری و ساعد سهیلی از دیگر بازیگران این فیلم سنیمایی هستند. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده مسعود ردایی است.
«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..


ویدیو مرتبط :
فیلم جدایی فرزاد حسنی از آزاده نامداری ...