اساتید دانشگاهی مهمانان این هفته برنامه «سفید» هستند


اساتید دانشگاهی مهمانان این هفته برنامه «سفید» هستندباشگاه خبرنگاران/ تهیه‌کننده برنامه «سفید» مهمانان این هفته را معرفی کرد.
سعید بشیری تهیه‌کننده «برنامه سفید» در خصوص مهمانان برنامه‌های دوشنبه و سه‌شنبه شب این برنامه بیان کرد: وحید شیخیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در رشته‌های ارتباط تصویری، روز یکشنبه 29 اردیبهشت مهمان برنامه «سفید» است. روانشناسی رنگ‌ها و کارکردهای رنگ در زوایای مختلف زندگی فردی و اجتماعی موضوعی است که با نمایش نمونه‌های فراوانی از این کارکردها در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: امیرحسین فصیحى به واسطه بازى‌هاى یارانه‌اى متعدد و موفقى که در سال‌هاى اخیر و در سطح ملى و بین‌المللى ارائه کرده چهره‌اى مشهور در بازى‌سازى است. مهمان دوشنبه برنامه سفید امیرحسین فصیحى خواهد بود. Shadow blade یکی از آخرین بازی‌های فصیحی است که هفته‌های متعددی در app store رده‌های اول را به خود اختصاص داده است.
بشیری بیان کرد: پرستو محبى استاد دانشگاه تهران در روز سه‌شنبه مهمان برنامه «سفید» است. «نظریه در تئاتر» موضوعى است که دکتر محبى در سال‌هاى اخیر با مقالات متعدد به آن پرداخته و در این برنامه هم با مرورى بر نظریه‌هاى مختلف تئاتر و نحوه شکل‌گیرى آن‌ها را به همراه تأثیرات نظریه‌ها در اجرا بررسى خواهد کرد.
وی اظهار داشت: اجرای برنامه «سفید» به عهده میلاد اسلام‌زاده است که سال‌ها سابقه حضور در برنامه‌های فرهنگی رادیو را دارد. همچنین هر شب یک کارشناس و مجری در هر رشته در خصوص موضوع برنامه صحبت می‌کند. به طوری که شنبه‌ها بحث معماری به کارشناسی امیر محمدخانی استاد دانشگاه و رئیس بنیاد معماری انقلاب اسلامی را پی می‌گیریم. یکشنبه شب‌ها هنرهای تجسمی به کارشناسی دکتر محمدرضا شریف‌زاده عکاس و رئیس دانشکده هنر و معماری پیگیری می‌شود. دوشنبه شب با امیر محمد دهستانی منتقد، کارگردان انیمیشن و استاد دانشگاه در خصوص تاریخچه انیمیشن گفتگو می‌کنیم. سه‌شنبه شب در بحث هنرهای نمایشی با حضور دکتر سعید اطلسی و چهارشنبه‌ها از ایده تا اجرا با مسئولان و کارگردانان و هنرمندان در خصوص کارهای‌ آن‌ها صحبت می‌کنیم.
«سفید» به تهیه‌کنندگى سعید بشیرى و داوود آجرلو هر شب ساعت ٢٣ از شبکه آموزش سیما پخش مى‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اساتید دانشگاهی ما بی سواد هستند!