رزیتا غفاری: سریال «ماماهوت» تدوین، دوبله و صداگذاری می‌شود


رزیتا غفاری: سریال «ماماهوت» تدوین، دوبله و صداگذاری می‌شودمهر/ مجموعه تلویزیونی «ماماهوت» به کارگردانی رزیتا غفاری مراحل پایانی فنی را می گذراند تا برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.
رزیتا غفاری درباره روند تولید مجموعه «ماماهوت» گفت: تولید این اثر به مراحل پایانی رسیده و این روزها تدوین، دوبله و صداگذاری به طور همزمان در حال انجام است و روزهای پایانی را سپری می کند. تصویربرداری نیز به پایان رسیده اما بخش هایی از کار مانده که به مرور ضبط می شود.

این بازیگر که علاوه بر کارگردانی ساخت عروسک این مجموعه را هم به عهده داشت، افزود: سعید یاسی پور تدوین و اشکان صادقی در بخش دوبله و صداگذاری این روزها فعال هستند تا این مجموعه تلویزیونی عروسکی برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.

«ماماهوت» یک مجموعه ۵۲ قسمتی محصول گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما است که با پرداختن به موضوع سبک زندگی محوریت خانواده را در فضای طنز یک جامعه‌ به تصویر می ‌آورد.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده، طراح هنری و عروسکی: عباس صالحی، کارگردان: رزیتا غفاری، نویسنده: امیرعلی نبویان، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، آهنگساز: بابک میرزاخانی، تدوین: سعید یاسی پور، طراح صحنه: رسول محمدی، مدیر دوبلاژ: اشکان صادقی، ساخت عروسک‌ها: رزیتا غفاری و فاطمه حسین زاده.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
قصه های هزار و یک شهرزاد با رزیتا غفاری