سونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آب


وب سایت چیدانه: اگر فضای سونا و جکوزی طراحی دکوراسیون مناسبی نداشته باشد، مطمئنا نمی تواند آرامش مد نظر تان را پدید بیاورد و عوض آن که دوست داشته باشید وقتان را در فضای سونا بگذرانید دلتان می خواهند هر چه سریع تر از آن بیرون بیاید.

سونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آب

سونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آبآرامشی که حضور آب به انسان می دهد باعث شده است تا فضاهایی سراسر آرامش و لبریز از زیبایی مانند سونا و جکوزی ها به وجود بیاید، فضاهایی که می تواند خستگی یک روز کاری سخت را از تن بزداید و به آن آرامش دوباره ببخشد. اما آرامش گرفتن از این فضا بسته به طراحی دکوراسیون داخلی آن است، چیزی که بیشترین تاثیر را بعد از خود آب بر انسان دارد

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

آپارتمان مسکونی حیات الهیه در تهران با طراحی هرمیسونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آبدر این منطقه از تهران که تجمل، مهم‌ترین اصل حاکم بر ساخت‌وساز پروژه‌های مسکونی است و معماری در زیر سایه سنگین این عنصر مهم بازار، معمولأ حرف زیادی برای گفتن ندارد، اصولا طراحی کارشناسانه سخت است، حال آنکه پروژه در وضعیت نامطلوب به طراح واگذار شود، قطعا چالش های بی شماری را به وجود می آورد، پروژه ی ساختمان مسکونی حیات الهیه به معماری حامد بدر احمدی از استدیو معماری بوژگان یکی از همین پروژه های چالش برانگیز است که حامد بدر احمدی از آن سربلند بیرون آمده است

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

برج العرب، مرتفع ترین هتل جهان در بندر دبی!سونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آبهتل برج العرب با سازه ی نمایان خود به عنوان مرتفع ترین هتل جهان و تنها هتل هفت ستاره ی جهان شناخته شده است. فرم آن نشانه ای از یک قایق بادبانی غول پیکر عربی است که در ساحل خلیج فارس با ارتفاعی حدود ۳۲۱ متر خودنمایی می کند و یکی از نشانه های بندر دبی به شمار می رود.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

با لباس های کهنه یک کوسن زیبا و ارزان درست کنید!سونا و جکوزی خانگی، آرامشی با حضور آباگر مهارت دوختن یک خط صاف را دارید، در نتیجه می توانید خیلی راحت و ارزان با چرخ خیاطی از لباس های کهنه تان کوسن های زیبا برای مبلمان منزل تهیه کنید. جالب ترین قسمت این کار این است که شما می توانید از دکمه ها و زیپ های لباس تان به عنوان درز کوسن استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که الگو را روی زمین پهن کنید، آن را ببرید، کوک بزنید و کوسن را در آن جای دهید. به همین آسانی!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
سونا و جکوزی در بارداری