جزئیات آتش سوزی گسترده در مجتمع تجاری مشهد + عکس


جزئیات آتش سوزی مهیب یک مجتمع تجاری در مشهد

آتشپاد سوم مهدی رضایی گفت: مقارن ساعت 4:32 بامداد امروز آتش سوزی مجتمع تجاری رنگ و ابزار در بولوار قرنی به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد اطلاع رسانی شد که با توجه به حساسیت موضوع وشدت آتش سوزی بلافاصله بیش از یکصد آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی ، آتش سوزی در مشهد ، آتش سوزی مجتمع تجاری در مشهد

وی با اشاره به کانون اتش سوزی که یک باب مغازه در طبقه اول این مجتمع تجاری دو طبقه بوده است ، اظهار کرد : این آتش سوزی که توام با انفجارات متعدد بشکه های تینر و حلال های سریع الاشتعال بود و شعله های آن به ارتفاع 10 متر نیز رسیده بود با حضور پرسنل آتش نشانی دردقایق اولیه مهار و پس از گذشت زمانی بصورت کامل اطفاء شد .

آتش سوزی در مشهد ، آتش سوزی مجتمع تجاری در مشهد ، آتش سوزی

آتشپاد سوم رضایی در خصوص خسارات وارده به این مجتمع گفت : در این آتش سوزی حدود 6 باب مغازه با کاربری های گوناگون نظیر رنگ و تینر فروشی و لوازم بهداشتی و ساختمانی دچار آتش سوزی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: با توجه به اینکه در این مغازه ها مواد قابل اشتعال وجود داشته برگسترش دامنه آتش سوزی افزوده بود که خوشبختانه آتش نشانان با اقدام به موقع ضمن مهار آتش از سرایت آن و وارد آمدن خسارت به سایر واحدهای تجاری دراین مجتمع جلوگیری کردند .

آتش سوزی در مجتمع تجاری ، آتش سوزی ، مشهد

رضایی بابیان اینکه علت دقیق وقوع این آتش سوزی با توجه به شدت آن توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است، گفت : خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است .

در پی این آتش سوزی برای سهولت درعملیات آتش نشانان و جلوگیری از وارد آمدن خسارت آتش سوزی به خودرو های عبوری در مسیر شرق به غرب ، بولوار قرنی مشهد با هماهنگی سازمان ترافیک برای ساعتی مسدود شد .

آتش سوزی در مشهد ، مشهد ، آتش سوزی در مشهدعلت آتش سوزی در مجتمع تجاری مشهد ، مشهد ، آتش سوزی در مشهدعلت آتش سوزی ، مشهد ، آتش سوزی در مشهدجزئیات آتش سوزی گسترده در مجتمع تجاری مشهد + عکس


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی گسترده در جنگلهای کلرادو