طنز/ خفن ترین، ضایع ترین و عجیب ترین کمپین محصول 2015 رسید


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.04 - 09:34

طنز/ خفن ترین، ضایع ترین و عجیب ترین کمپین محصول 2015 رسید

خراسان/ سلام و خدا قوت، جوانان خوب یکبار دیگه ثابت کردن اگه کسی مانع خلاقیت شون نشه در حد هالیوودی ها ایده های با نشاط و سرگرم کننده دارن، بعد از کمپین عکس کارت ملی، چشممون و در حقیقت گوشمون به جمال کمپین تازه ای روشن شده با عنوان: «خسته شدم دارم میرم» در این کمپین جوان آینده سازمون در حالی که داره با گوشیش صدای اطرافیان رو ضبط می کنه از سر شوخی اما خیلی جدی، به مادر و پدرش میگه: «من دیگه خسته شدم، می خوام وسایلم رو جمع کنم و از خونه بزنم بیرون، تنها زندگی کنم» بعد هم واکنش ضبط شده پدر و مادرش رو که بیشتر اوقات توام با شگفت زدگی مفرط، ترک ترک شدن زَهره و این چیزهاست اینور اونور منتشر می کنه! چون آبروی پدر مادرها با پخش شدن فایل های صوتی میره ، ما نقشه جوانان عزیز رو خنثی کردیم و چون نمیشه متن واقعی این مکالمات دوربین مخفی مانند رو منتشر کنیم یکسری دیالوگ تخیلات‌ناکی از خودمون درست کردیم تا با ابعاد این کمپین مخوف آشنا بشین:
دیالوگ ثابت جوانان در این کمپین: مامان، بابا، من می خوام از خونه برم، خسته شدم از دست این زندگی... و اما واکنش های متفاوت والدین:
پدر اولی: باشه برو فقط اون در رو هم ببند، هوا سرده! مادر اولی: نذار بره، یارانه اش چی میشه پس؟
پدر دومی: داری میری یک چایی برای من بریز! مادر دومی: بهتر، کسی نیست به سیب زمینی سرخ کرده ها ناخنک بزنه!
پدر سومی: جدی می خوای بری؟ خانم حالا که جا باز شد یک برنامه بچین با ماشین بریم شمال!
مادر سومی: نه بابا این زیاد خالی می بنده، تا حالا خیلی از این وعده وعیدها داده!
پدر چهارمی: نه.... نرووووو... تو هم مثل من نمی تونی دوووم بیاری ... نروووو... تو هم کابوس غم می گیری بی من نرووو.... مادر چهارمی: خب زودتر می گفتی من غذا اندازه دو نفر درست کنم.
پدر پنجمی: به نظر من هم وقتش بود بری، یک جای خوب پیدا کردی زنگ بزن من هم بیام از دست مامانت مخفی بشم. مادر پنجمی: آره برو، لیاقت تو همون فامیل های باباتن... بروو... حیف من... برو پیش اون عمه {بییییب}
و این گونه است که جوانان گرامی که با هدف تشویش اذهان عمومی و سرگرم شدن خودشون و هم سن و سالانشون کمپین توطئه آمیز راه انداختن با بی توجهی والدین گرامی به جای این که سرکار بذارن سرکار می رن و ضایع می شن و هیچی به هیچی... آخه مامان باباها زرنگن، با کمپین ها می جنگن، بالاخره اونام پشت همین میز و نیمکت ها بزرگ شدن... جوانان اگه واکنش ها سرد بود فکر نکنین بچه ناتنی هستین، پدرمادرها می خواستن اذیتتون کنن.
سید مصطفی صابری

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کلیپ طنز - ضایع شدن خفن دختر