نما خودرو/ نمایشگاهی برای عاشقان سرعت و تکنولوژی در ژنو


نما خودرو/ نمایشگاهی برای عاشقان سرعت و تکنولوژی در ژنو خبرآنلاین/ شرکت‌های مختلف خودروسازی جهان آخرین مدل‌ها و دستاوردهای خود در عرصه خودروسازی را در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه، بیش از ۲۲۰ تولیدکننده خودرو، حدود ۹۰۰ محصول خود را به نمایش گذاشتند. گفته می‌شود در این نمایشگاه بیش از ۱۳۰ مدل خودروی جدید از اروپا و جهان حضور دارد که این نمایشگاه را از این حیث با دوره‌های پیشین متمایز کرده است. این نمایشگاه همچنین چند رویداد غافل‌گیرکننده در دو بخش تولید خودرو و طراح‌های مفهومی است.

از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال، بازگشت پر سروصدای خودروهای سوپرلوکس است. از خودروهای سوپر لوکسی که در این نمایشگاه به نمایش درآمد، می‌توان به «کوانت اف»، محصول شرکت «نانوفلوسل» اشاره کرد. سازندگان این خودرو مدعی هستند محصول آن‌ها ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. همچنین خودروی لوکس لکسوس، محصول شرکت تویوتا نیز از محصولات جذاب این نمایشگاه است. مدل جدید پاسات شرکت فولکس واگن نیز که عنوان بهترین خودروی سال گذشته را از آن خود کرد یکی از خودروهایی است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
۱۰۰ خودرو برتر نمایشگاه ژنو