واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو در اینستاگرام


هنرمندان در فضای مجازی درگذشت مجری، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست را تسلیت گفتند .

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنرمندان در صفحه اینستاگرام خود نسبت به در گذشت محمد علی اینالو مستند ساز، مجری ، روزنامه نگار و کارشناس محیط زیست واکنش نشان دادند و هر کدام به نوبه خود فوت  ایشان را تسلیت گفتند. واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

سید علی ضیا مجری رسانه ملی در صفحه شخصی خودش نوشت: 

جاتون همیشه خالیه

 چه توی تلویزیون چه مستند 

ممنون از همه ی لحظه های نابی كه برامون ساختید

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

لاله اسکندی بازیگر زن سینما و تلوزیون نیز در این باره  اینچنین نوشت:

محمد اینانلو هم از میان ما رفت....روحت شاد مرد طبیعت

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

امین نبی اللهی مجری رسانه ملی در پستی درگذشت این مستند ساز را تسلیت گفت  :

چهار،پنج سال پیش وقتی من تازه داشتم شناخته میشدم و آقای اینالو مجری معروفی بود روبروی در ساختمان پخش قدیم ایشان را دیدم و سلام دادم ،خیال میکردم چون معروف است لابد سری تکان میدهد و میرود ولی بر عکس با آن صدای به یاد ماندنی اش جواب سلام مرا داد و با صدا بلند و لب خندان گفت: شما مجری خوبی هستید.این جمله چنان تاثیری روی من داشت که هنوز وقتی به یادش می آورم انرژی میگیرم و حالا امروز من باید بگویم تا جایی که به من مربوط میشود مرد بزرگواری هستی.روحت شاد.

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

امیر نوری بازیگر  نیز در این باره چنین نوشت:

وی دارای سابقه ۴۰ سال طبیعت‌گردی در ایران بود و آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده بود.همچنین، او از مبتکران کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران بود. او دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات بود و در زمینهٔ کار در رسانه‌های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی دارد.وی در تاریخ ۱٢ دی ماه ۱٣٩۴ بر اثر بیماری در بیمارستان درگذشت.روحش شاد

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

بهنام صفوی خواننده در صفحه اینیستاگرام خود نوست:

واقأ ناراحت شدم با شنیدن این خبر

محمد علی اینانلو كارشناس مطرح محیط زیست و ورزش صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران به دلیل ضایعه مغزی درگذشت

از طرف خودم به خانواده محترم اینانلو و همچنین مردم عزیز فرهنگ دوست كشور عزیزم ایران تسلیت میگم

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

حسین پاکدل مجری و بازیگر نوشت:

پرواز دوست...محمد هم رفت.محمد بعد از سالها تلاش بى وقفه رفت.محمد خستگى را به زانو در آورد و رفت.او خواب و استراحت را نمى شناخت. همیشه در راه بود. مقصد محمد همان راه بود و مسیر. مردى اهل كشف و شهود از ذره ذره هستى. محمد یك تنه یك فرهنگنامه دانش و بینش بود. جهاندیده بود و بى دریغ. دوست و همپا. با معرفت و با مرام. محمد كه بود تو فكر مى كردى تنها نیستى حتى اگر از تو فرسنگها دور بود. همیشه بود كه با اشارتى یار و یاور باشد. محمد از جنس طبیعت بود. اهل كوه و كویر و سختى. شجاع و نترس و صریح. محمد یگانه بود.محمد با تمام یگانگى، یكى نبود؛ ده ها تن بود در پیكر یك تن. محمد اینانلو؛ نویسنده، كارگردان، بازیگر، محقق، مترجم، معلم، فیلمساز، مكتشف، جهانگرد، ورزشكار، شكارچى، شكاربان، گیاه شناس، سنگ شناس، جانورشناس، باستان شناس، قوم شناس، زبان شناس، تهیه كننده و برنامه ساز، عكاس، تصویربردار، روزنامه نگار، مجرى و كارشناس زبده رادیو تلوزیون، مفسر ورزشى بخصوص والیبال، شنا، واترپلو، تیراندازى و...از همه این ها مهمتر محمد رفیقى تا همیشه بود. زمانى كه مجله طبیعت را در مى آورد یك صفحه به من داده بود در مورد درس هاى مدرسه طبیعت بنویسم كه تا مجله دستش بود مى نوشتم. زمانى كه برنامه" اینجا ایران است" را به اتفاق احمد شیشه گران براى جام جم مى ساختیم؛ با محمد صحبت كردم بخش ایرانگردى آن را بسازد كه ساخت و عالى ساخت.باور دارم كه محمد با این كه رفت، تا همیشه هست؛ در تمام آثارش و در خاطره یك ملت.چه زیانى كردیم ما با رفتنش.

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

بهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون نوشت:

خداحافظ مردِ طبیعتحالا در دلِ طبیعتى

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

حمید فرخ نژاد بازیگر در صفحه اینیستا گرامش نوشت :

یادت بخیر سالار واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو

محمد سلوکی مجری نوشت: 

افتخار نام معلم به حقیقت شایسته مردی است كه جلال و جبروت و جدیت و جذابیت و دانش و هوش و هنر و مهربانی و تلاش را همیشه با خود داشت. روحش شاد. برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
یادی از مرحوم محمد علی اینانلو