لحظه ای که کودک نابینا برای اولین بار مادرش را دید + تصاویر


ماه ها طول می کشد تا کودکان خندیدن را یاد بگیرند، اما اگر کودکی تقریباً نابینا باشد چه اتفاقی می افتد؟
لئوپولد ویلبر ریپاند کودک چهار ماهه اهل سیاتل است که از بیماری نادری به نام oculocutaneous albinism رنج می برد. این بیماری بینایی این کودک بی گناه را ضعیف کرده است، به همین خاطر او هرگز خانواده اش را ندیده است، فقط با دست کشیدن روی صورت پدر و مادر وجود آن ها را احساس می کرد.
به لطف عینک ویژه کودکان که توسط Miraflex تولید شده است، لئوپولد موفق شد برای اولین بار پدر و مادرش را ببیند. در تصاویری که در ادامه ملاحظه می کنید مادر این کودک عینک را روی چشمانش می گذارد، کودک بعد از چند لحظه متوجه می شود برخی چیزها تغییر کرده، بالا را نگاه می کند و به محض اینکه مادرش را می بیند لبخند می زند.

تصاویر لحظات زیبای بینا شدن کودک نابینا و کم بینا با عینککودک نابینا ، کودک نابینا با عینک ، واکنش دیدن چهره مادر برای کودک نابیناکودک نابینا ، واکنش دیدن چهره مادر برای کودک نابینا ، عکس زیبا از لبخند کودکلحظه بینا شدن کودک نابیناکودک نابینا ، عکس زیبا از لبخند کودک ، خنده کودکواکنش کودک نابینا ، خنده کودک ، خنده بچهواکنش کودک نابینا به اولین تصویر از چهره مادرشلحظه ای که کودک نابینا برای اولین بار مادرش را دید + تصاویر


ویدیو مرتبط :
مادر نابینا برای اولین بار فرزند خود را دید+نوزاد+فیلم