هدایت هاشمی: امسال فقط فیلم «به دنیا آمدن» را در جشنواره فجر دارم


هدایت هاشمی: امسال فقط فیلم «به دنیا آمدن» را در جشنواره فجر دارم ایسنا/ هدایت هاشمی که امسال با فیلم «به دنیا آمدن» کار محسن عبدالوهاب در جشنواره فیلم فجر حضور دارد،‌ گفت: این فیلم خیلی بی سر و صدا و کم هزینه ساخته شد.
این بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون ادامه داد: امسال فقط فیلم «به دنیا آمدن» را در جشنواره فجر دارم و خوشحالم که در این فیلم بازی کرده‌ام چون پیش از این با محسن عبدالوهاب در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» همکاری داشتم که تجربه خیلی خوبی بود و وقتی پیشنهاد بازی در فیلم «به دنیا آمدن» مطرح شد، خیلی استقبال کردم.
او اضافه کرد: فیلمبرداری این فیلم زمستان سال گذشته انجام شد و قبل از آن به مدت دو ماه با الهام کردا دیگر بازیگر فیلم تمرین کردیم و خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش رفت و فیلمبرداری‌مان به موقع تمام شد.
هاشمی افزود: فیلم «به دنیا آمدن» خیلی بی سروصدا و کم هزینه ساخته شد و در اکران‌های محدود و خصوصی که داشتیم، بازخورد بسیار خوبی از سوی صاحبنظران سینما گرفتیم و به فیلم بسیار امیدواریم به ویژه خیلی خوشحالیم که آقای عبدالوهاب بعد از سال‌ها دوباره فیلم ساخته است.
او درباره نقشی که در این فیلم بازی می‌کند، توضیح داد: فیلمنامه بسیار جدی است و در مورد مشکلاتی است که خانواده یک مرد مستندساز با آن روبرو هستند. در واقع شخصیت اصلی فیلم شبیه حمید هامون است شخصیتی روشنفکر که در دهه 90 درگیر معضلات و مشکلاتی می‌شود.
هاشمی در پاسخ به این پرسش که امسال چرا فقط در یک فیلم بازی کرده است، توضیح داد: وضعیت فعلی سینما خوب نیست و فیلمنامه خوبی به دستم نرسید از سوی دیگر بیشتر درگیر بازی در سریال «پایتخت» بودم و فرصت زیادی برای بازی در فیلم نداشتم.
این بازیگر تئاتر درباره غیبتش در جشنواره تئاتر فجر نیز توضیح داد: قرار بود بهمن ماه با کارگردانی هادی عامل هاشمی نمایشی را در تماشاخانه «سنگلج» اجرا کنیم اما از آنجا که کار طبق دلخواه کارگردان پیش نرفت‌، تمرین آن متوقف شد تا در فرصت بهتری نمایش را آماده کنیم.
هدایت هاشمی پیش از این در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» کار محسن عبدالوهاب بازی کرد که جایزه نقش مکمل مرد را برایش به ارمغان آورد.


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
جشنواره فیلم فجر 33: فیلم سینمایی « تا آمدن احمد »