عمارت حیرت انگیز 123 میلیون دلاری بیل گیتس


عجایب عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس

بیل گیتس ثروتمندترین مرد امریکا در خانه ای رویایی زندگی می کند که با دیدن آن شگفت زده خواهید شد. خانه 123 میلیون دلاری بیل گیتس از تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و انسان را محو عجایب و زیبایی های خود می کند.

با سرمایه ای معادل 78.9 میلیارد دلار، بیل گیتس ، موسس مایکروسافت ثروتمندترین مرد آمریکا است. عجیب نیست که یکی از ثروتمندترین مردان جهان، خانه ای بزرگ و گران قیمت هم داشته باشد.

عجایب عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس ، عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس ، عمارت عظیم بیل گیتس

تقریبا 7 سال طول کشید و 63 میلیون دلار هزینه شد تا بیل گیتس توانست بالاخره خانه رویایی اش، تحت عنوان Xanadu 2.0 را بسازد. Xanadu نام خانه چارلز فاستر کین در فیلم سینمایی تحسین شده Citizen Kane بود. عمارت عظیم بیل گیتس حالا ارزشی معادل 123 میلیون دلار دارد و درون آن پر است از به روزترین تکنولوژی های جهان. این خانه ارزشی برابر با 123.54 میلیون دلار دارد. گیتس در سال 1988، زمین آن را با قیمت 2 میلیون دلار خریداری کرد. وی سالانه حدود یک میلیون دلار نیز مالیات خانه اش را می پردازد.

تخته های این خانه از چوب درخت صنوبر 500 ساله ساخته شده اند. 300 کارگر روی این خانه کار کردند که حدودا 100 نفر آن ها متخصص برق بوده اند.

عمارت حیرت انگیز بیل گیتس ، عمارت عظیم بیل گیتس ، خانه بیل گیتس

یک سنسور فوق پیشرفته به مهمانان کمک می کند تا دما و نور هر اتاق را کنترل کنند. در واقع همه جای خانه این سنسورها قرار گرفته اند. اسپیکرها درون دیوار و زیر کاغذ دیواری ها جاسازی شده اند و وقتی موسیقی در حال پخش است، به حرکت شما پاسخ داده و دنبال تان می کند. برای مثال اگر از یک اتاق به اتاق دیگری بروید، موسیقی هم همراه تان می آید. درختان و پوشش گیاهی طبیعی اطراف خانه، مانع ورود آلودگی هوا و افزایش بیش از حد دما می شوند.

خانه زیبا و گران قیمت بیل گیتس ، خانه بیل گیتس ، اتاق مخصوص ترامپولین

جای جای خانه، نمایشگرهایی به ارزش 80 هزار دلار قرار گرفته اند که روی آن ها تصاویر هنری از عکاسان و نقاشان معروف به نمایش درآمده . اگر از تصویری خوشتان نیاید، با یک لمس ساده آن را عوض می کنید.

عمارت رویایی ثروتمندترین مرد امریکا بیل گیتس ، اتاق مخصوص ترامپولین ، کتابخانه بزرگ

استخر مخصوص خانه بیل گیتس هم حتی سیستم صوتی خود را دارد. یک اتاق مخصوص ترامپولین با سقفی 17 متری هم در این عمارت وجود دارد. یک اتاق سونا، سونا بخار و رختکن جداگانه برای زنان و مردان نیز در این مجموعه وجود دارد.

استخر مخصوص خانه بیل گیتس سیستم صوتی دارد ، کتابخانه بزرگ ، تئاتر خانگی بیل گیتس

یک اتاق پذیرایی بسیار بزرگ با قابلیت پذیرش 150 نفر نشسته و 200 نفر ایستاده از دیگر عجایب عمارت گیتس است.

شگفتی های خانه بیل گیتس ، تئاتر خانگی بیل گیتس ، ساحل خانه بیل گیتس

24 سرویس بهداشتی و 10 حمام از واجبات چنین خانه عظیمی است. برای پذیرایی از 150 الی 200 مهمان، به 6 آشپزخانه بزرگ هم نیاز است.

درون کتابخانه بزرگ این عمارت ، یک نسخه خطی از لئوناردو داوینچی وجود دارد که گیتس بابت آن 30 میلیون دلار پول پرداخت کرده است.

تئاتر خانگی بیل گیتس می تواند پذیرای 20 مهمان باشد. صندلی هایی راحت، با دسته های نرم و البته ماشین پاپ کورن و اسنک. خانه ای 900 متری در کنار عمارت گیتس قرار داشت که گیتس صلاح دید آن را به جای دیگری منتقل کند و فضا برای دیگر فعالیت های خود در نظر بگیرد.

تئاتر خانگی بیل گیتس می تواند پذیرای 20 مهمان باشد. ، ساحل خانه بیل گیتس ، The Road Ahead

قسمتی که برای مهمانان در نظر گرفته شده هم به همان اندازه خانه اصلی مجهز و پیشرفته است. گیتس بخش اعظمی از کتاب The Road Ahead را در این بخش از خانه اش نوشته.

عمارت جذاب و دیدنی بیل گیتس را ببینید. ، The Road Ahead ، بیل گیتس

عمارت عظیم ثروتمندی چون بیل گیتس نیازمند یک گاراژ بزرگ هم هست. وی می تواند تا 32 ماشین را در گاراژ خود تحت حفاظت قرار دهد.

گاراژ امارت بیل گیتس ، بیل گیتس ، عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس

گیتس یک درخت محبوب هم دارد که 24 ساعته توسط کامپیوتر کنترل می شود. اگر خاک این درخت افرای 40 ساله بیش از حد خشک شود، آب به صورت خودکار وارد خاک می شود.

درخت افرای 40 ساله خانه بیل گیتس ، بیل گیتس ، عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس

متاسفانه خانه بیل گیتس از مسیر جویباری نمی گذرد، بنابراین راهی جز پدید آوردن یک جویبار مصنوعی نیست. در این رود کوچک چند مدل ماهی هم زندگی می کنند.

جویبار مصنوعی خانه بیل گیتس با انواع ماهی ، بیل گیتس ، عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس

شن موجود در ساحل خانه بیل گیتس از کاراییب صادر شده. هر ساله مقادیر عظیمی از شن های کاراییب مستقیما به خانه گیتس فرستاده می شود.

یک بار یکی از کارمندان مایکروسافت برای مشاهده خانه گیتس و گشت و گذار در آن، مبلغی معادل 35 هزار دلار به وی پرداخت کرد.

خانه بسیار زیبا و بزرگ بیل گیتس را ببینید. ، بیل گیتس ، عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتسعمارت حیرت انگیز 123 میلیون دلاری بیل گیتس


ویدیو مرتبط :
بیل گیتس و استیو جابز در ویدیویی خاطره انگیز از یک مراسم اپل