«کتاب هفته خبر» از قباد شیوا می‌گوید


هشتادوهشتمین شماره مجله «کتاب هفته خبر» (درباره ادبیات، فرهنگ و هنر) با عکس روی جلد قباد شیوا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بخش «در دفتر ایام» به مناسبت سالگرد تولد و درگذشت چهره‌ها به یادی از محمد ایوبی، محمدعلی جمال‌زاده، احمد تفضلی، غلامحسین نصیری‌پور، عبدالوهاب نورانی‌ وصال، محمود اعتمادزاده (م. ا. به‌آذین)، صدیق تعریف و ... اختصاص دارد.

در ادامه پرونده‌هایی درباره «قباد شیوا» با تیتر «زندگی خودم را دارم، می‌ترسم منحرف بشوم» (روایت گرافیک ایرانی و گفت‌وگو با قباد شیوا در آستانه 75 سالگی‌)، «محسن امیریوسفی» کارگردان فیلم «خواب تلخ» با تیتر «سوژه‌ مرگ همیشه تروتازه است» و «نیما دهقان» کارگردان نمایش «جان گز» با تیتر «واکنش به غواص‌ها» منتشر شده است.

همچنین مطلبی درباره آخرین اجرای «آندره‌آ بوچلی» و ترجمه گفت‌وگو با مجتبی کمیلی سیاهی‌لشکر ایرانی فیلم «جنگ ستارگان» از دیگر مطالب منتشرشده در «کتاب هفته خبر» است.

شماره 87 این مجله نیز با عکس روی جلد «لیلی گلستان»، با پرونده‌هایی درباره قاسم شکری داستان‌نویس، حمیدرضا نعیمی کارگردان نمایش «ترور» و مطالبی در حوزه فرهنگ و هنر همراه است.

گفت‌وگو با لیلی گلستان با تیتر «من آدم جبهه خالی‌کنی نیستم!» و با این توضیح منتشر شده است: حرف‌هایی تازه درباره خانواده ابراهیم گلستان، فروغ فرخزاد، ترجمه و گالری‌داری.

«کتاب هفته خبر» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی حسین واحدی‌پور و سردبیری محمد ولی‌زاده با قیمت 5000 تومان منتشر می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
قباد شیوا, خالق پوسترهای ایرانی، فیلم هم می سازد.