آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



صبحانه/ «نان معطر»؛ امروز را با طعمی جدید شروع کنید


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 08:07

صبحانه/ «نان معطر»؛ امروز را با طعمی جدید شروع کنید

رنگی رنگی/ برای درست کردن یه صبحونه متفاوت و خوشمزه نیازی به مواد عجیب غریبی نداریم. چیزی که لازمه اینه که خلاقیت رو وارد بازی کنیم و دست از خوردن صبحونه‌های تکراری برداریم، بقیه چیزا برای خوردن اولین وعده رنگی خود به خود جور می‌شه. هر چی تو یخچال هست، می‌تونه با طرز تهیه متفاوتی تبدیل به یه غذای سبک و مقوی بشه.
فکر می‎‌کنید این صبحونه با ذائقه‌تون جور درمیاد؟ این طرز تهیه یه نون معطر و خوشمزه است و تا وقتی درستش نکنید باورتون نمی‌شه که چه مزه بی‌نظیری منتظرتونه.
کمی ریحون تازه رو با جعفری و یه حبه سیر کوچیک له یا خرد کنید. یه نون حجیم رو برش بزنید و مخلوط سبزیجات‌تون رو با کمی پنیر توش بریزید. این نون شکم پر پنج دقیقه دیگه تبدیل به یکی از بهترین صبحونه‌هایی می‌شه که تو زندگی‌تون خوردید. یه تابه کوچیک رو با کمی کره چرب کنید و نون رو با حرارت کم تو کره سرخ کنید.
اگه برش نون‌ها خوشگل باشه سر ذوق میایید که گوشه بشقاب‌تون رو با چند پر جعفری خام تزئین کنید. این جعفری بوی سیر رو تو دهن‌تون خنثی می‌کنه.
ساندویچ پر ویتامین و پروتئینی که از سبزی و پنیر و نون درست شده، تا ظهر سیر نگه می‌داردتون و نمی‌ذاره با خرده خوری هیکل‌تون رو از فرم بندازید. امتحانش کنید، چون خیلی خوشمزه‌تر از چیزیه که بشه نخورده تصورش کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫نان صبحانه‬‎