ویرایش فانتزی تصاویر با SNOW Selfie Motion sticker


عکسبرداری و ویرایش عکس‌ها همیشه یکی ازمحبوب‌ترین موضوعات برای توسعه‌دهندگان بوده است که از همین رو امروزه شاهد هزاران برنامه‌ی مختلف در این زمینه هستیم.

SNOW Selfie Motion sticker اپلیکیشنی در زمینه‌ی ثبت و ویرایش عکس‌ها به صورت فانتزی است که به کمک آن می‌توانید تصاویر متفاوتی را در عکس‌های تکراری خود به وجود بیاورید.

SNOW Selfie Motion sticker

عکسبرداری و ویرایش عکس‌ها همیشه یکی ازمحبوب‌ترین موضوعات برای توسعه‌دهندگان بوده است که از همین رو امروزه شاهد هزاران برنامه‌ی مختلف در این زمینه هستیم. در این بین اما اولویت برخی اپلیکیشن‌ها از جمله SNOW Selfie Motion sticker ثبت عکس‌های حرفه‌ای نیست و به جای ارائه‌ی یک اپلیکیشن تخصصی، تمرکز خود را روی به وجود آوردن عکس‌های فانتزی و گاها طنزآمیز گذاشته‌اند که می‌تواند تنوع بالایی را برای عکس‌های شما به همراه داشته باشد.

snow selfie2 d4c5a

شیوه‌ی کار SNOW Selfie Motion sticker به این صورت است که در ابتدا باید عکسی را از گالری گوشی فرا خوانده یا توسط دوربین گوشی به ثبت یک عکس جدید بپردازید. سپس با صدها استیکر مختلفی که در اختیار دارید عکس خود را تزئین کنید. تمایز این اپلیکیشن با نمونه‌های مشابه در وجود استیکرهای متحرک و همچنین پشتیبانی از ویدئو است که با وجود این دو ابزار می‌توانید عکس‌های بسیار جالب‌تری را نسبت به همتایان آن به سرانجام برسانید.

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
ویرایش فیلم با دستگاه Leap Motion