ماشین شناس/ «رنو آلپاین ویژن کانسپت»، یک گام دیگر تا مدل نهایی


ماشین شناس/ «رنو آلپاین ویژن کانسپت»، یک گام دیگر تا مدل نهاییپدال/ رنو مدل کانسپت آلپاین ویژن را به‌عنوان یک مدل پیش‌تولید از نسخه نهایی رونمایی کرد. خودرویی که می‌توان آن را تا 80 درصد به نسخه نهایی شبیه دانست. و این یعنی به گفته رنو، آلپاین تا 80 درصد آماده شده و تا پیش از پایان سال 2016 رونمایی و در سه ماهه نخست سال 2017 روانه بازار خواهد شد.
آلپاین ویژن به‌عنوان یک کوپه با عملکرد بالا و طراحی خاص با وزن بسیار سبک برای ایجاد لذت رانندگی به ناب‌ترین شکل ممکن ساخته شده است. پیشرانه این خودرو در میانه آن قرار گرفته و بنا به شنیده‌ها، وزن آن نیز کمتر از 1100 کیلوگرم می‌باشد.

پیشرانه این خودرو، یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر بنزینی است که از رنو کلیو RS و یا نیسان جوک نیزمو قرض گرفته شده است. البته ممکن است حجم موتور افزایش یافته و به 1.8 لیتر برسد. با کمک توبوشارژر، قدرت خروجی این موتور در دو نسخه پایه و اسپرت به 250 و 300 اسب بخار خواهد رسید. انتقال نیرو به محور و چرخ‌های عقب از طریق یک گیربکس 7 سرعته خودکار با کلاچ دوگانه صورت می‌گیرد. بدین ترتیب انتظار می‌رود شتاب صفر تا صد آن چیزی کمتر از 4.5 ثانیه باشد.

منبع: پدال


ویدیو مرتبط :
طرح مفهومی آلپاین ویژن جی تی رنو