عکس کاملا خانوادگی دکتر ظریف وزیر امورخارجه ایران


خانواده ظریف و وزیر امور خارجه در یک نگاه

اگر بخواهیم محمد جواد ظریف و خانواده وی را در یک قاب ببینیم تصویری از دکتر ظریف و همسرش و فرزندان آقای ظریف و عروس و داماد جناب وزیر را مشاهده خواهیم کرد. عکس خانواده ظریف وزیر در کنار هم.

بیوگرافی کوتاه دکتر ظریف

محمدجواد ظریف در ‎17 دی 1338 در تهران متولد شد . وی دیپلمات و وزیر امور خارجه کنونی کشورمان ، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر و استاد میهمان دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

 ظریف به مدت 5 سال ، از 14 مرداد سال 1381 تا 5 تیر سال 1386 سفیر و نمایندهٔ دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد بوده است. ظریف در سال 2015 از سوی موسسه انگلیسی «گلوبال ریسک اینسایتس» به عنوان ریسک پذیرترین سیاستمدار جهان انتخاب شد.

 ظریف متأهل است و دو فرزند دختر و پسر دارد که در آمریکا متولد شده اند پسر وی مهندسی برق خوانده و دارای فوق لیسانس مدیریت است و دخترش نیز دارای مهندسی معماری داخلی است. هر دو فرزند وی ازدواج کرده و فاقد فرزند می باشند

 او به وسیله خواهرش در تابستان 1358 با همسرش آشنا شد. آنها در ایران با هم ازدواج کردند اما پس از آن به نیویورک نقل مکان نمودند او علاوه بر زبان مادری خود، یعنی فارسی، بر زبان انگلیسی مسلط است. 

خانواده ظریف ، خانواده محمد جواد ظریف ، عکس خانواده ظریف

تصویری از تمام اعضای خانواده ظریفعکس کاملا خانوادگی دکتر ظریف وزیر امورخارجه ایران


ویدیو مرتبط :
تبریک دکتر ظریف وزیر امورخارجه به دکترجلالی د