شیری: امسال کار آقای جلالی سخت است


به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در مورد اوضاع سایپا گفت: بعد از بازی با ملوان وقت زیادی داشتیم و خدا را شکر تیم هم شرایط خوبی داشت و تمرینات بسیار خوبی انجام داده ایم. بازی سختی مقابل استقلال داریم امیدوارم دست پر بیرون بیاییم و شرایطمان خوب شود و به بالای جدول دسترسی پیدا کنیم.

او در مورد فاصله نزدیک تیم ها در جدول به یکدیگر ادامه داد: ما اگر قصد داریم جزو تیم‌های بالای جدولی باشیم باید از بازی با استقلال دست پر بیرون بیاییم و اگر خدایی نکرده در این بازی امتیازی کسب نکنیم از رقیبانمان عقب می‌مانیم. امیدوارم ببریم و اختلافمان با استقلال کم شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد چه برنامه‌ای برای مهار مهاجمان استقلال دارند پاسخ داد: ما هم به خوبی می‌دانیم نقطه قوت استقلال روی خط جلوی آنهاست و در طی این هفته این موضوع کار کرده‌ایم و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم بتوانیم مهاجمان این تیم را مهار کنیم و تمرکز خوبی داشته باشیم.

شیری در پایان در مورد ترافیک در پست دفاع وسط در سایپا افزود: به هر حال اگر بازیکنی در هر پستی زیاد باشد برای مربی هم کار سخت می‌شود ولی هرکس که آماده‌تر باشد، در زمین می‌گذارند و هر بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند و تمرکز داشته باشد، مورد توجه مربی قرار می‌گیرد و در واقع من هم کار خودم را انجام می‌دهم و در نهایت همه چیز به تصمیمات مربی برمی گردد.


ویدیو مرتبط :
نحوه اجرای زایمان در سخت زایی گاو شیری