دستگیری مظنونان تیراندازی‌های اخیر ماهشهر ادامه دارد


فرماندار ماهشهر با اشاره به وقوع تیراندازی‌های بی‌هدف در سطح شهر ماهشهر، از دستگیری مظنونان این تیراندازی ها خبر داد.

منصور قمر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص شناسایی و دستگیری مرتکبان تیراندازی در ماهشهر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته یک سلسله تیراندازی‌های بی‌هدف توسط افرادی جلوی درب خانه‌ها بر اثر اختلافات شخصی بین آنها صورت گرفت که موجب بروز ترس و استرس میان شهروندان ماهشهری شده است.

وی ادامه داد: فرمانداری ماهشهر در جهت مقابله با این اتفاقات و بر اساس مصوبات شورای تامین و با همکاری دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر، مجوزهای لازم جهت اقدام را به نیروی انتظامی داد. نیروی انتظامی نیز در این زمینه بسیار شجاعانه وارد عمل شد و در یک هفته گذشته با استفاده از اطلاعات قبلی، اقدام به دستگیری مظنونان ارتکاب این عمل ناپسند و غیرعاقلانه کرده است.

قمر افزود: نیروی انتظامی در اجرای این طرح امنیتی، با همکاری دادستان ماهشهر، با ورود به منازل مظنونانی که از پیش شناسایی شده‌اند، ضمن ضبط اسلحه‌ها اقدام به دستگیری این افراد کرده است.

فرماندار ماهشهر گفت: تاکنون نزدیک به 50 نفر در زمینه تیراندازی‌های اخیر ماهشهر دستگیر شده‌اند و همچنان دستگیری مظنونان این تیراندازی‌ها با قاطعیت ادامه دارد.

وی با اشاره به ادامه طرح امنیتی در ماهشهر عنوان کرد: در ادامه اجرای این طرح امنیتی و دستگیری متهمان، طرحی در جهت برخورد جدی و قاطع با دارندگان اسلحه غیرمجاز برنامه‌ریزی شده است و پس از تصویب، طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز نیز اجرایی خواهد شد.

قمر تصریح کرد: پیش از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، ابتدا اطلاع‌رسانی خواهد شد تا دارندگان اسلحه‌های غیرمجاز با مراجعه به مراجع قانونی مرتبط، نسبت به دریافت نظام‌نامه برای اسلحه خود اقدام کنند. پس از این مرحله، نیروی انتظامی با همکاری دادستانی ماهشهر ورود کرده و افراد دارای سلاح غیرمجاز را دستگیر خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر مورد خاصی هم در زمینه حوادث تیراندازی در شهر دیده نمی‌شود و تمام نقاط شهر تحت کنترل قرار دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تیراندازی پلیس به یکی از مظنونان حمله تروریستی با جلیقه انتحاری تقلبی