کاهش 30 درصدی متوفیان تصادف در خراسان‌شمالی طی تعطیلات نوروز


فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از کاهش 30 درصدی متوفیات تصادفات در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، سردار علیرضا مظاهری با اشاره به شعار سال اظهار کرد: با تلاش کارکنان انتظامی استان در نوروز امسال میزان تصادفات در محورهای خراسان‌شمالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

مظاهری با اشاره به کاهش 6 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 30 درصدی متوفیان حوادث رانندگی در استان، گفت: در تعطیلات نوروز سال گذشته 27 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که امسال به 19 نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد مجروحان حوادث رانندگی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است، یادآور شد: لغزندگی جاده‌ها به دلیل بارش باران و واژگونی خودروها به دلیل خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات در این ایام بود.0

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از افزایش 96 درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش 58 درصدی سرقت خودرو و کاهش 43 درصدی سرقت به عنف در مدت یاد شده خبر داد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان طی سال گذشته با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی توانست امنیت خوبی را در استان برقرار کند، خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور به استان، برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دو رویداد مهم سال گذشته در استان بود که نیروی انتظامی توانست با همکاری مردم، امنیت مطلوب را در این زمینه برقرار کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
رشد 78 درصدی صادرات کالاهای تولیدی خراسان شمالی