انریکه: این یک بازی مدرن بود/ بارسلونا افت نکرده است


سرمربی آبی اناری ها به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و بازی برابر بیلبائو را یک نمونه از فوتبال مدرن دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، در جام حذفی اسپانیا چند دیدار برگزار شد و در یکی از دیدارهای حساس بارسلونا که در دیدار رفت موفق شده بود با نتیجه دو بر یک اتلتیکو بیلبائو را شکست دهد در دیدار برگشت هم با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید تا با اقتدار جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

لوئیس انریکه، سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از این دیدار تاکید کرد که این پیروزی به آسانی به دست نیامد و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

او گفت: بازی هیجانی و زیبایی بود و نشان داد که فوتبال چه ورزش سخت و پیش‌بینی نشده‌ای است. بیلبائو به خاطر این نمایش خیره کننده‌ای که داشت شایسته ستایش است. بازیکنان بارسلونا هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و شایسته ستایش هستند.

او ادامه داد: در نیمه نخست از حریف خود عقب افتادیم و کار برای ما سخت شد. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که با این سبک بازی نمی توانیم به دور بعد راه پیدا کنیم و این باعث شد تا با شروع نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری از خود نشان دهیم و ثابت کنیم که شایسته پیروزی هستیم. بازی برابر بیلبائو یک نمایش زیبا از فوتبال مدرن بود. با پیروزی که به دست آوردیم ثابت کردیم که تیم در مسیر درستی گام برمی دارد و می تواند جام های زیادی در فصل جاری هم به دست آورد.

انریکه درباره این سوال که آیا تیمش با افت مواجه شده است، گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم. طبیعی است که گاهی اوقات تیم عملکرد خوبی از خود نشان ندهد. در نیمه نخست بد بودیم اما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود درباره احتمال پیوستن نولیتو به تیمش گفت: بله این احتمال وجود دارد که تا چند روز آینده نولیتو را جذب کنیم. به این بازیکن علاقه داریم و می خواهیم او را جذب کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پیش بازی بارسلونا-آپوئل؛ انریکه:تیم در شرایط مطلوبی است