سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



جزییات حمله میلیونی مردان نقابدار به خانه خانم دکتر


سلامت نیوز:منشی مطب با همدستی ٢ مرد به سرقت خانه خانم دکتر دست زدند. نقشه سازمان یافته منشی جوان حرفه‌ای بود اما پلیس پایتخت این مجرمان نقابدار را ردیابی کرد .راز زورگیری و سرقت مردان نقابدار در تجسس‌های تیم قضایی فاش شد. ساعت ٢١:١٥ دوم آبان‌ماه یک سرقت خانه به شیوه زورگیری در خیابان آیت‌الله کاشانی – خیابان بهنام به کلانتری ١٤٠ باغ فیض اعلام شد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

زن شاکی پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ٢٠:٣٠ پس از مراجعه به خانه، ریموت پارکینگ را زدم و وارد ساختمان شدم ؛ پس از پارک ماشین و به قصد رفتن به محل سکونت خود در طبقه اول مجتمع، سوار آسانسور شدم اما زمانیکه در طبقه اول قصد پیاده شدن از آنرا داشتم، ناگهان دو مرد نقابدار وارد آسانسور شدند و اقدام به بستن دهان و دستانم کردند ؛ آنها پس از گرفتن کلیدهای خانه، مرا به همراه خودشان به داخل خانه برده و در آنجا پاهایم را نیز بستند؛ آن دو نفر در حدود نیم ساعت داخل خانه بودند و تمامی پول، دلار و ارز و طلاجات داخل خانه را سرقت کردند ؛ در زمان خروج از خانه نیز با برداشتن سوئیچ، خودرو MVM مرا نیز از داخل پارکینگ سرقت کرده و از محل متواری شدند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه دوم تحقیق از افراد مرتبط با شاکی را در دستور کار خود قرار دادند؛ آنها به محل کار مالباخته در یک مطب پزشکی در محدوده خیابان آیت‌الله کاشانی رفتند و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که از حدود دو سال پیش، زن جوانی به نام بهاره ٢٨ ساله به عنوان منشی مطب نزد شاکی مشغول به کار است ؛ شاکی نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که منشی مطب از نحوه زندگی، ساعت ورود و خروج وی از مطب، میزان درآمد، محل زندگی و .... اطلاعات کاملی در اختیار دارد.

با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده و احتمال مشارکت بهاره در سرقت، تحقیقات نامحسوس کارآگاهان روی او قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که بهاره از چندی پیش با یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام مهدی آشنا شده است؛ همزمان با شناسایی مهدی ٣٠ ساله، دوربین‌های مداربسته موجود در مراکز تجاری محدوده زندگی‌شاکی نیز مورد بررسی قرار گرفت و در بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌ها، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر مهدی در روز سرقت شدند.

با توجه به‌دلایل بدست آمده، ابتدا بهاره دستگیر شد اما در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی و ارتباط خود با مهدی شد اما در ادامه تحقیقات و با ارایه دلایل و مستندات از سوی کارآگاهان به ناچار به ارتباط خود با مهدی و حتی ارایه پیشنهاد سرقت خانه خانم دکتر اعتراف کرد. با اعتراف متهم، محل سکونت مهدی در منطقه جنت‌آباد شناسایی و او نیز در همان تاریخ دستگیری بهاره دستگیر و به پایگاه دوم آگاهی منتقل شد. مهدی که تصور شناسایی و دستگیری توسط پلیس را نداشت، ابتدا منکر هرگونه ارتباط خود با بهاره و حتی اطلاع از موضوع سرقت خانه خانم دکتر شد اما پس از مواجهه حضوری با متهم و رؤیت تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل زندگی شاکی به ناچار لب به اعترف گشود و ادعا کرد که سرقت را به همراه یکی از بچه محل‌های سابق خود به نام رضا انجام داده است.

مهدی در خصوص نحوه انجام سرقت خانه خانم دکتر به کارآگاهان گفت : «از چندی پیش و از طریق اطلاعاتی که از طریق بهاره در اختیار من قرار می‌گرفت، اطلاعات کاملی در خصوص زندگی شاکی و میزان درآمد او بدست آورده بودم و در این مدت نیز بهاره دایما مرا به انجام سرقت تشویق می‌کرد؛ موضوع را با یکی از بچه محل‌ها به نام رضا در میان گذاشتم و او نیز موافقت کرد تا در سرقت همراهی کند؛ با اطلاع دقیقی که از زمان رفت و آمد شاکی به خانه‌اش داشتیم، به محل سکونت وی رفتم و همزمان با باز شدن در پارکینگ، مخفیانه وارد ساختمان شدم و از طریق راه پله خود را به طبقه اول رساندیم و منتظر ماندیم تا این زن با آسانسور بالا بیاید؛ به محض رسیدن آسانسور به طبقه اول و باز شدن در آسانسور، در حالیکه صورت‌های خود را با نقاب پوشانده بودیم به سمت او حمله‌ور شده، او را غافلگیر کردیم و مانع از هرگونه اقدام وی برای درخواست کمک از ساکنان ساختمان شدیم.

پس از بستن دهان و دستان خانم دکتر، او را با تهدید به داخل ساختمان بردیم و سرقت خود را انجام دادیم اما بر خلاف انتظار پول و طلای زیادی در داخل خانه نبود و به همین علت تصمیم به سرقت خودروی او از داخل پارکینگ گرفتیم».

با توجه به اعتراف مهدی درخصوص نحوه انجام سرقت و شناسایی رضا ٣٨ ساله، محل سکونت وی در منطقه امیرآباد شناسایی و او نیز دستگیر شد. با دستگیری رضا، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو خانم دکتر توسط متهم به منطقه شهرآرا منتقل شده است همین سرنخ کافی بود تا خودرو به همراه دیگر مدارک شناسایی، دسته چک، گوشی تلفن همراه سرقت شده از شاکیه کشف و به ایشان تحویل داده شد.

با توجه به دستگیری تمامی متهمان پرونده و تکمیل تحقیقات، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر سه متهم روانه زندان شدند».


ویدیو مرتبط :
حمله وحشتناک 5 نقابدار مسلح به طلافروشی حصارامیر