فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری صومعه سرا


محمد علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این دفتر گردشگری در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با افتتاح این دفتر در شهرستان صومعه سرا ، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به 52 دفتر رسید.
وی با اشاره به اینکه این دفاتر در اشتغال برای جوانان موثرند، اظهار داشت: ارائه خدمات مدرن به گردشگران توسط این دفاتر سبب توسعه اقتصادی و درآمدزایی می شود.
علیزاده از ارائه تسهیلات در قالب بوم گردی تا سقف یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت صندوق کارآفرینی امید انجام می گیرد که تاکنون 15طرح برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.
وی صومعه سرا را دارای ظرفیت های گردشگری بسیاری دانست و ادامه داد: منطقه گسکر، تالاب و تنیان از ظرفیت های بی‌نظیر گردشگری این شهرستان است و جانمایی برای احداث اسکله، حمایت از صنایع دستی و سفالگری، موزه میراث فرهنگی، بنای تاریخی حمام کسما و ... از اقدامات در دست اجرا برای ایجاد جاذبه های گردشگری در صومعه سراست.
وی اضافه کرد: با افتتاح اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در صومعه سرا، برای چهار نفر شغل ایجاد شده است.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین فیلم پارکور صومعه سرا