فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آموزه های دینی بهترین محتوای آموزشی برای دانش آموزان است


به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا ، حجت الاسلام مجتبی ملکی در اولین هم اندیشی دبیرخانه منطقه ای محتوای آموزشی دوره های سواد آموزی افزود: خداوند متعال جایگاه با ارزشی برای اهل علم و عالم دینی قائل است.
دبیرستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در این گردهمایی بر همکاری بیشتر این دو نهاد فرهنگی و به ویژه با نهضت سواد آموزی برای تولید محتوای آموزشی کتاب ها تأکید کرد.
وی گفت: یکی از مهمترین وظائف مسئولان متون آموزشی ، تولید محتوای آموزشی براساس آموزه های اسلامی است و بهترین قشر در این عرصه بهره برداری از حوزه و فضلای حوزه می باشد.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، ملکی اظهارکرد: درحوزه ها ظرفیت بسیار خوبی برای انتقال پیام و ایجاد رغبت مردم به سوی علم، بخصوص علوم ارزشی و دینی و علم متکی به علوم وجود دارد.
وی افزود: تجربه نشان داده در هر مکانی که طلاب و فضلای حوزه وارد شده اند توانسته اند کارهای بسیار خوب و تأثیرگذاری در عرصه های آموزشی انجام دهند.
فراهنگ **1417**1429

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت یک نمونه محتوای آموزشی با محتواساز دانش