فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سه برادر که یکی پس از دیگری به آسمان پرکشیدند/ دختری که هرگز پدرش را ندید


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس جامعه قرآنی کشور در ادامه دیدارهایشان با خانواده‌های معظم شهدا به دیدار خانواده شهید مصطفی علی‌عسکری رفتند.

در این دیدار که با حضور رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، نمایندگان شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد انجام شد. حسین جعفری، علی خشنود، محسن قاسمی و سیدمیلاد تاج‌زاده به جمع‌خوانی قرآن پرداختند.

 

 

سه برادر که یکی پس از دیگری به آسمان پرکشیدند

در این دیدار همسر شهید علی عسکری با بیان خصوصیاتی از همسرش گفت: مصطفی متولد سال 1336 و فرزند آخر خانواده بود که بعد از دو برادر دیگرش که در سال 61 مفقودالاثر شدند به شهادت رسید، البته پیکر یکی از برادرانش سال 71 به میهن بازگشت.

دختری که هرگز پدرش را ندید

دوران زندگی ما کوتاه بود سال 62 ازدواج کردیم و سال 1365 همسرم شهید شد حاصل زندگی ما دو فرزند است. پسرم متولد 1363 است و تنها سه سال داشت که پدرش شهید شد و دخترم هرگز پدرش را ندید زیرا هنگام شهادت همسرم او را باردار بودم و بعد از شهادت پدرش به دنیا آمد. ما اهل محله کن هستیم و همانجا با هم آشنا شدیم زیرا همسایه بودیم. از همان زمانی که صحبت ازدواج ما مطرح شد قصد رفتن به جبهه را داشت، خانواده به او گفتند: دو برادرت در این راه رفته‌اند تو دیگر نرو اما قبول نکرد، به منطفه رفت پیش از شهادت در رشته دندانپزشکی پذیرفته شد و یک ترم هم درس خواند اما قسمت او چیز دیگری بود و سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به آسمان پرکشید.

 

 

تقلید از سبک عبدالباسط

قاری قرآن بود و صوت زیبایی داشت، به تقلید از سبک عبدالباسط قرآن می‌خواند و در منطقه کن همه او را به عنوان قاری قرآن می‌شناختند. همچنین در اغلب محافل و یا حتی مجالس ختم قرائت می‌کرد. در مسجد محل هم فعالیت داشت و در مراسم‌های مختلف، قرآن و ادعیه می‌خواند.

 

 

همسر شهید: بدون چشم‌داشت قرآن می‌خواند و اگر بزور به او پول می‌دادند یک ریالش را هم در خانه خرج نمی‌کرد

قرآن خواندن او بدون چشم‌داشت بود و برای تلاوت قرآن حتی در مجالس ختم پول نمی‌گرفت، حتی اگر جایی می‌رفت و به‌زور به او پولی می‌دادند در امور خیر هزینه می‌کرد و حتی یک ریالش را هم به خانه نمی‌آورد.

کارمند فرودگاه بود یک سال با جمعی از قاریان به حج رفته بود و بعد از بازگشت، قرآنی در فرودگاه هدیه گرفت که هنوز هم این قرآن برای ما به یادگار مانده است.

 

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دختری که پدرش را پس از اصلاح نمی شناسد