از استاندار می‌خواهیم که گلستان را ‌متحول کند


نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با جوانان و دانشجویان شرق گلستان، ضمن ابراز امیدواری برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان استان و کشور، نسل جوان را مهمترین و تاثیرگذارترین قشر جامعه دانست و گفت: آینده کشور به توانایی شما مرتبط است و باید خود را برای مدیریت آینده کشور آماده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، با بیان این که حضرت امام خمینی‌(ره) برای پیروزی انقلاب به جوانان تکیه کرد، ادامه داد: در زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) هم بخش عمده سپاه ایشان را جوانان تشکیل می‌دهند. البته پیرها نیز هستند و در حد نمک غذا، لذا توانایی جوانان و پختگی با تجربه‌ها با هم نیاز است و باید مجموعه کامل داشت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پس از پیروزی انقلاب مشکلات زیادی بر دوش ما گذاشتند، اظهار کرد: گرچه مشکلات زیاد و اساسی در کشور داریم، ولی اساس انقلاب و ریشه آن سالم است و مانند درختی می‌مانند که بدنه و ریشه سالم دارد، ولی تعدادی از شاخه‌های آن آفت زده که می‌توان آن را درمان کرد.

آیت الله نورمفیدی برجام را زمینه حل برخی مشکلات کشور دانست و بیان کرد: حل برخی مشکلات سخت تر از جنگ برای کشور بود، اما مقابل 6 کشور قدرتمند دنیا نشستیم و به خواسته خود رسیدیم، اما آن‌ها به دروغ می‌گفتند که ما بمب اتم داریم و در برجام ثابت شد که این ادعا جعلی است، اما باید در نظر داشت تحریم 40 درصد مشکلات است.

وی که معتقد است مدیریت کشور بخصوص در شرایط بعد از برجام بسیار مهم است، همدلی و همزبانی مورد تاکید مقام معظم رهبری را در شرایط کنونی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مهمترین وظیفه نسل جوان این است که تلاش کند تا کشور توسعه یابد. جوانان باید در انتخابات بهترین‌ها را انتخاب کنند و افرادی را به مجلس بفرستند که به فکر مشکلات کشور باشند، زیرا همه به مجلس قوی نیاز داریم و باید پای صندوق‌های رای بیایم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به قراردادهای دولت با کشورهای غربی، گفت: ما نباید مصرف کننده تولیدات کشورهای غربی باشیم، بلکه باید تکنولوژی آن‌ها را به داخل بیاوریم و از آن‌ها برای توسعه تولید و حل مشکل اشتغال استفاده کنیم.

وی به پیگیری خود برای ایجاد منطقه آزاد اشاره کرد و ادامه داد: در همین رابطه دیداری با رئیس مجلس داشتم و ایشان گفتند که 80 پیشنهاد توسط نمایندگان به صحن علنی آمده است. از نمایندگان گله دارم که چرا بدون حساب و مطالعه این همه پیشنهاد ارائه داده‌اند. این مساله باید در مجلس آینده پیگیری شود، زیرا از مسائل مهم استان است.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که برای من فرقی بین گرگان و گنبد ندارد، گفت: دغدغه من توسعه کل استان است و فرقی نمی‌کند کجای استان باشم. هم و غم من این است که استان تکان بخورد. از استاندار می خواهیم که استان را تکان بدهد و متحول کند.

امام جمعه گرگان ضمن قرائت آیاتی از قرآن مجید در توضیح آن گفت: خداوند به پیامبر (ص) می‌فرمایند که در مقابل وسوسه به خدا پناه ببر. این وسوسه امروز مصداق‌هایی دارد که می‌خواهد جوانان را از مسیر خود منحرف کنند و حتی خدا را از ما دور کنند.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: امروزه شبکه‌های اجتماعی دست جوانان منبع ترویج فساد شده‌اند و خانواده‌ها و جوانان باید مراقب باشند تا دچار وسوسه این شبکه‌ها نشوند.

وی جایگاه خانواده را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: در شرق مانند غرب خانواده هنوز دارای اهمیت است و باید با تکیه بر ایمان و پناه بردن بر خدا مراقب این وسوسه‌ها بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار گلستان از سد نرماب