آیت‌الله وحید خراسانی خطاب به وزیر بهداشت: سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی برسانید / حقا و انصافا باید از تلاش های آقای ظریف قدردانی کرد


باید با دنیا با حسن کلام صحبت کرد و این دستور دین است و اسلام نیز بر این امر تاکید دارد.

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید به وزیر بهداشت گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده، سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس جمهوری برسانید.

به گزارش ایرنا، وی عصر پنجشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، همچنین با اشاره به خدمات دكتر هاشمی در وزارت بهداشت اظهار داشت: این وزارتخانه توفیقات بسیاری داشته كه از خدمات شما حقا و انصافا قدردانی می كنم.

وی به موضوع اهمیت سلامت اشاره كرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.

آیت الله وحید خراسانی تصریح كرد: كار شما مهمترین كار است و اگر جریانی ایجاد شود كه همه مردم آنچه دخیل در سلامت است را رعایت كنند، همه موضوعات درست می شود.

وی با اشاره به اهمیت درست صحبت كردن گفت: باید با دنیا با حسن كلام صحبت كرد و این دستور دین است و اسلام نیز بر این امر تاكید دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به خدمات دكتر ظریف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمی در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا باید از تلاش های آقای ظریف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمی در وزارت بهداشت قدرانی كرد و هر دو وزیر با دقت كار كرده و به رفع مشكلات می پردازند.

آیت الله وحید خراسانی همچنین به كار اطبا اشاره كرد و گفت: اطبا با افرادی سر و كار دارند كه دل شكسته هستند و در میان آنها نیز افرادی هستند كه از نظر مالی مشكل دارند كه باید به آنها كمك كرد.


ویدیو مرتبط :
آیت الله وحید خراسانی - خطاب به پاپ