فيلم/ تست ۴۰۰ متر ابرخودرو‌هاي لافراري، پي‌وان و ۹۱۸


زوميت/ از زمان معرفي ابرخودروهاي هيبريدي لافراري، پي‌وان و ۹۱۸ همواره علاقه‌مندان به اين خودروها در خصوص سريع‌ترين نمونه بحث‌هاي زيادي رد و بدل کرده‌اند. با توجه به ممانعت شرکت‌هاي توليد‌کننده به خصوص فراري، از مقايسه‌ي مستقيم خودروها با يکديگر، تست اين ابرخودروها توسط نشريات و کارشناسان خودرويي به امري سخت تبديل شده است.
اما پيش‌تر يکي از وب‌سايت‌ها که به صورت تخصصي به بررسي سوپر‌اسپرت‌ها مي‌پردازد، موفق شده هر سه خودرو را در پيست سيلوراستون انگليس آزمايش کند. نتايج بدست آمده با اين که بسيار نزديک به هم بودند، اما نشان از برتري پي‌وان داشتند. حال همين نشريه اقدام به بررسي خودروها در مسير مستقيم و مسافت ۴۰۰ متر کرده است.
با توجه به سيستم چهارچرخ محرک پورشه و گشتاور بالاي اين خودرو که در دور موتور پايين در اختيار راننده قرار مي‌گيرد، مي‌توان به نتايج پورشه ۹۱۸ اميدوار بود. اما در طرف ديگر مک‌لارن از توربوشارژ‌هاي عظيمي بهره مي‌برد که فشار بالاي ۳۴.۸ psi را به ارمغان مي‌آورند. هم‌چنين براي از بين بردن هرگونه تاخير توربوشارژرها، موتور‌هاي الکتريکي در زمان نياز با تمام توان به کمک پيشرانه خواهند آمد. در نهايت نيز فراري لافراري به قوي‌ترين پيشرانه بين رقباي خود مجهز شده است. شما کدام خودرو را سريع‌ترين در مسير مستقيم پيش‌بيني مي‌کنيد؟

لينک دانلود ويدئو


ویدیو مرتبط :
: تست ۴۰۰ متر ابرخودرو های لافراری، پی وان و ۹۱۸