تاب و تحمل پی گرفتن داستان «خماری» برای مخاطب دشوار است


تاب و تحمل پی گرفتن داستان «خماری» برای مخاطب دشوار استمیزان/ امیررضا نوری پرتو گفت: در روند چینش موقعیت ها و رویدادها و به ویژه منطق داستانی فیلمنامه تا آن اندازه ساده انگارانه روایت می شود که هر چه پیش می رویم تاب و تحمل پی گرفتن داستان برای مخاطب دشوار است.
" خماری" به کارگردانی"داریوش غذبانی " یکی از آثاری بود که در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش در آمد که در ادامه نقدی به امیررضا نوری پرتو که در مجله فیلم نگار منتشر شده را می خوانید:
فیلمنامه "خماری" (داریوش غذبانی) – که به قلم فرهاد توحیدی است – تنها و تنها یک موقعیت اولیه خوب دارد؛ درست در روزی که قرار است پاشا (مهرداد صدیقیان) برای گرفتن بورس مطالعه موسیقی در وین آزمون نویسندگی پیانو دهد، برادرمعتادش پوریا (کاظم سیاحی ) سر می رسد و همه برنامه های او را به هم می ریزد.
در روند چینش موقعیت ها و رویدادها و به ویژه منطق داستانی فیلمنامه تا آن اندازه ساده انگارانه روایت می شود که هر چه پیش می رویم تاب و تحمل پی گرفتن داستان برای مخاطب دشوار است؛ به ویژه از جایی که دو کاراکتر البرز و هرمز – هر دو با بازی نادر فلاح- با پاشا و پوریا و مادرشان ( لیلی فرهاد پور) همراه می شوند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
34- گرفتن اطلاعات درمورد آفتاب در پی اچ پی