فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب شکارچی کوهستان در شهرستان فردیس نقد و بررسی شد


به گزارش ایرنا،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: کتاب شکارچی کوهستان نوشته مجید اسماعیلی لیما با حضور اساتید و اهل قلم شهرستان فردیس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
گلشن شیرمحمدی افزود: تداوم چنین نشست هایی برای نجات ادبیات و نثری که در حال به قهقرا رفتن است می تواند امید بخش باشد؛ ادبیات کهن ما میراث تاریخی ماست. به نظر می رسد نسل جوان امروز ما با این ادبیات دیرکهن فاصله زیادی دارد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در ادامه با قرائت ابیاتی از حکیم ابوالقاسم فردوسی افزود: باید به نسل جدید این ثروت گرانبها را منتقل کرد ، خصوصا با برگزاری کلاس های آموزش برای کودکان در خصوص شاهنامه خوانی فرصت احیای دوباره شاهنامه را فراهم کنیم.
این برنامه نقد کتاب شکارچی کوهستان نوشته مجید اسماعیلی لیما با حضور خسرو عباسی رئیس کانون های ادبی کتابخانه های استان و خانم ها ضاربی ، راد و نادری از نویسندگان و منتقدان فردیسی ادامه یافت.
7413/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی کتاب دین رسانه و کودک1