سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



سال تمام شد از کارانه های پرستاری خبری نیست


سلامت نیوز: بررسی ها از سطح بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت، حاکی از این است که پرستاران از روند پرداخت کارانه ها به شدت گلایه دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، در تماس های تلفنی با پرستاران تعدادی از بیمارستان های وزارت بهداشت در اقصی نقاط کشور، متوجه شدیم که بیشترین گلایه آنها از تاخیر طولانی مدت در پرداخت کارانه هاست.

تعدادی از پرستاران برخی بیمارستان های وزارت بهداشت در ارومیه، نسبت به تاخیر طولانی مدت در پرداخت کارانه ها به شدت گلایه داشتند.

این پرستاران در آستانه سال نو، عنوان داشتند که به طور معمول هزینه های خانواده ها در روزهای پایانی سال افزایش می یابد، اما مسئولین بیمارستان از پرداخت کارانه ما طفره می روند و بیمه ها را بهانه می کنند.

این در حالی است که پرستاران بیمارستان های تعدادی از شهرهای استان خوزستان، آذربایجان شرقی، لرستان و... نیز همین شرایط مشابه را دارند.

یکی از پرستاران بیمارستانی در جنوب کشور، عنوان داشت: حقوق ما کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد و دل خوشیم به همین کارانه ای که می دهند.

این پرستار که نخواست نامش را بگوید، مدعی است که ۶ ماه کارانه طلب دارند.

بر اساس نظرسنجی که سازمان نظام پرستاری کشور انجام داده است، بیش از ۹۷ درصد پرستاران حاضر در نظرسنجی از عملکرد وزارت بهداشت در حوزه


ویدیو مرتبط :
بدل کارانه حرفه ای